Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia medycznego, gospodarczego i gastronomicznego wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi wyposażenia gospodarczego w budynku WOTUW nr 5C.

Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Babińskiego 29 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia medycznego, gospodarczego i gastronomicznego wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi wyposażenia gospodarczego w budynku WOTUW nr 5C.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego dostosowanego do urządzeń w posiadaniu Zamawiającego (moduły do kardiomonitora MoniCard Basic, aparat iwózek do aparatu EKG, analizator wydechu, laryngoskop defibrylator, ssak medyczny, pasy magnetyczne, pulsoksymetr, rurka ratownicza Combitube) Dostawa wyposażenia gospodarczego ( zestaw do szorowania powierzchni, zestaw do polerowania powierzchni, mopy, zestaw wózka dwuwiaderkowego,pojemniki na odpady, wózek na brudną bieliznę) Dostawa wyposażenia gastronomicznego ( termosy do transportu i przechowywania żywności, pojemniki gastronomiczne, pokrywy do pojemników))
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, czyli: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 3) należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)Odpowiednio załącznik cenowy nr 2 A , 2B ,2C, 2D , b)oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, c)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub rolnicze, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierające nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy oraz przedmiot działalności, e)oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty potwierdzające zgodność CE lub że wykonany jest zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2004 nr 93, poz. 896 z późn. zm.) wraz z klauzulą dostarczenia w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach