Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w Siennicy Nadolnej

Gminne Centrum Kultury w Krasnymstawie z/s w Siennicy Nadolnej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-302 Siennica Nadolna, Siennica Nadolna 15D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 577 06 25 , fax. 0-82 577 06 25
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury w Krasnymstawie z/s w Siennicy Nadolnej
    Siennica Nadolna 15D 15D
    22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie
    tel. 0-82 577 06 25, fax. 0-82 577 06 25
    REGON: 11010416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gck.p9.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w Siennicy Nadolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w Siennicy Nadolnej w tym: 1. część pierwsza zamówienia obejmuje: a) reflektor PAR- 56 - 6 szt. b) ramka filtra do reflektora PAR-56 - 6 szt. c) żarówka do reflektora PAR-56 - 6 szt. d) filtr PAR-56 folie (komplet - 4 kolory) - 6 szt. e) statyw teleskopowy wraz z rampą oświetleniową - 2 szt. f) reflektor teatralny Fresnel - 2 szt. g) reflektor teatralny PC - 2 szt. 2. część druga zamówienia obejmuje: a) zadaszenie dwuspadowe - 1 element b) plandeka na zadaszenie - 1 szt. c) osłony siatkowe (tył i dwie boczne) - 1 kpl. d) podesty sceniczne - 40 szt. e) barierki do podestów - 14 szt. f) schody przegubowe - 1 szt. 3. część trzecia zamówienia obejmuje: a) namiot wystawienniczy- 2 szt. 4. część czwarta zamówienia obejmuje: a) kolumna średnio - wysoko tonowa - 2 szt. b) kolumna niskotonowa (subwoofer) pasywny - 4 szt. c) wzmacniacz mocy - 2 szt. d) kabel kolumnowy typu Speakon - Speakon 4 x 2,5 m2, dł. min. 4,0 m - 2 szt. e) kabel kolumnowy typu Speakon - Speakon 4 x 2,5 m2, dł. min. 15,0 m - 2 szt. f) kufer na wzmacniacze - 1 szt. 5. część piąta zamówienia obejmuje: a) mikser foniczny - 1 szt. b) mikrofon dynamiczny z nadajnikiem (do ręki) - 4 szt. c) odbiornik do mikrofonów - 4 szt. d) mikrofon pojemnościowy przewodowy - 5 szt. e) mikrofon dynamiczny przewodowy - 5 szt. 6. część szósta zamówienia obejmuje: a) keyboard - 1 szt. Szczegółowe parametry przedmiotu dostaw opisano w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty: a. Dokumentację opisującą przedmiot zamówienia, która swym zakresem umożliwi zamawiającemu stwierdzenie, iż oferowany przedmiot dostawy spełnia wymagania i parametry techniczne określone w załączniku Nr 4 SIWZ (np. specyfikacje techniczne, karty katalogowe sprzętu itp.). b. Ważne Świadectwo Kwalifikacyjne wystawione przez podmiot uprawniony potwierdzające, że warunki zakładu i kwalifikacje personelu gwarantują odpowiednią jakość wytwarzanych wyrobów i konstrukcji spawanych lub atesty w zakresie elementów konstrukcji zadaszenia - UWAGA dotyczy jedynie części drugiej zamówienia. c. Atest niepalności dotyczący materiału użytego na plandekę zadaszenia oraz siatki boczne - UWAGA dotyczy jedynie części drugiej zamówienia. 4. Wszystkie powyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wraz z ofertą winni przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byś składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystawug.bip.e-zeto.com; www.gck.p9.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach