Przetargi.pl
Zakup sceny z zadaszeniem w ramach projektu pt. Modernizacja boiska gminnego oraz zakup wyposażenia na potrzeby imprez plenerowych organizowanych przez Gminny Ośrodek Kultury i Turystyki w miejscowości Dorohusk-Osada. Gmina Dorohusk.

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sceny z zadaszeniem w ramach projektu pt. Modernizacja boiska gminnego oraz zakup wyposażenia na potrzeby imprez plenerowych organizowanych przez Gminny Ośrodek Kultury i Turystyki w miejscowości Dorohusk-Osada. Gmina Dorohusk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sceny estradowej wraz z zadaszeniem (oraz z kosztem transportu i montażu z instruktażem). Parametry techniczne: a) zadaszenie sceniczne wym. 6m x 9m, dach dwuspadowy o wysokości 7m, dach oparty na słupach wykonanych z wytrzymałych kratownic aluminiowych, poszycie dachu wykonane z materiałów niepalnych, wodoodpornych (plandeka o gramaturze ok. 550g/m?), b) scena ok. 6m x 8m zbudowana z podestów: 24 szt. podestu o wymiarach 200cm x 100cm z regulowanymi nóżkami w zakresie ok. 0,8m do ok. 1,5m, wytrzymałość podestu na obciążenia (nośność) min. 500kg/m?, antypoślizgowa i wodoodporna powierzchnia blatu podestu, do sceny na obu bokach montowane regulowane schody (2 szt.) z nawierzchnią antypoślizgową wraz z poręczami, w komplecie klamry (uchwyty) łączeniowe do całości sceny oraz inne niezbędne oprzyrządowanie c) komplet siatek osłaniających na tył i boki sceny. Na całość gwarancja nie mniej niż 24mc. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wszelkich certyfikatów, aprobat i atestów na oferowaną dostawę. Oferowany produkt musi spełniać normy bezpieczeństwa wymagane na terenie RP oraz Unii Eropejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium ma być wniesione w kwocie 3 000,00 PLN Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42 poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Leśniowice O/Dorohusk 50819500092002003000250001. Jako tytuł wpłaty należy wpisać Wadium-zakup sceny. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach