Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A 65A
21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
REGON: 01061308300082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna-agencja płatnicza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu, ogrodzenia przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie oraz roboty remontowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu, ogrodzenia przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie (ul. Nowa 16) oraz prace remontowe. 1.Szczegółowy zakres robót składających się na zamówienie określony został w opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się zadania: ZADANIE I A.Projekt budowlany parkingu przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie na działce Nr 1795/62 (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załącznikami. A1. Załącznik graficzny do decyzji o warunkach zabudowy. A2. Mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych - parking. A3. Przekroje konstrukcyjne. A4. Ukształtowanie wysokościowe. A5. Przekroje poprzeczne. A6. Specyfikacja techniczna. A7.Przedmiar robót na wykonanie parkingu na działce ewiden. 1795/62 Hrubieszów. B.Roboty remontowe dla potrzeb BP ARiMR w Hrubieszowie (załącznik nr 5 do SIWZ). ZADANIE II C.Projekt budowlany ogrodzenia działek o numerach 1795/59 i 1795/62 położonych w Hrubieszowie przy ulicy Nowej (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikami: C1. Załącznik graficzny do decyzji o warunkach zabudowy. C2. Mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych - ogrodzenie. C3. Plan ogrodzenia. C4. Przedmiar robót - ogrodzenie. 2.Inne obowiązki Wykonawcy: a)przestrzeganie przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac; b)odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją robót modernizacyjnych i remontowych; c)zapewni objęcie kierownictwa budowy (robót) przez kierownika budowy. 3.Wizja lokalna terenu budowy: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia na etapie przygotowywania oferty w celu zweryfikowania dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, ze stanem faktycznym. W przypadku stwierdzenia rozbieżności Wykonawca powinien zgłosić je Zamawiającemu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4.Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - w przypadkach, w których w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych oraz przedmiarze robót znajdą się nazwy własnych materiałów czy urządzeń (znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia), Zamawiający dozwala na użycie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały te muszą spełniać wymogi prawem przewidziane, posiadać parametry, jakość i warunki gwarancji, nie gorsze od materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentach, o których wyżej mowa. 5.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Celem zabezpieczenia należytego wykonania robót Zamawiający zatrzyma: a) Zadanie nr 1* na okres 12 m-cy kwotę stanowiącą 3% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.1. ppkt. a), oraz na okres 12 m-cy kwotę stanowiącą 3% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.1. ppkt. b), b)Zadanie nr 2* na okres 12 m-cy kwotę stanowiącą 3% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.2. ppkt. b). 5.Zabezpieczenie o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału zostanie zwolnione po okresie 12 m-cy. 6.Kwota, o której mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału zostanie zwrócona Wykonawcy wraz z oprocentowaniem zmiennym obowiązującym w banku obsługującym Zamawiającego /BGŻ/ po upływie okresu, o którym mowa w ust. 2. 6.W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie w wyznaczonym terminie usterek, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym, Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia usunięcia usterek innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. Zamawiający ma prawo wydatkowania kwoty zabezpieczenia należytego wykonania robót, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 2 na pokrycie wynagrodzenia innego podmiotu. Wykonawcy nie przysługują wówczas odsetki, o których mowa w Rozdziale XV ust. 4.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 Ustawy. 3.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie. 5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć: 1.1.Wypełniony formularz ofertowy na poszczególne Zadanie (według załącznika Nr 1 oraz 1a do SIWZ). 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 22 Ustawy (według załącznika Nr 2 do SIWZ). W przypadku powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczeń podwykonawców zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 Ustawy, złożonych nie później niż na dzień składania ofert. 1.3.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.4.Kosztorysy ofertowe na poszczególne Zadania nr I i II. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia lub dokumenty: 1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 2.1- ppkt 1.5., ppkt 1.6. i ppkt 1.8. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. - ppkt 1.7. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. a) i b) oraz ppkt 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa parkingu przy ulicy Trubakowskiej w Chełmie
Dodano: 2016-07-18 - Budowa parkingu z ogrodzeniem i oświetleniem dla SP ZOZ w Łęcznej, znak sprawy SPZOZ-DZ/11/16
Dodano: 2016-03-09 - Centrum wsi Dęba utwardzenie placu kostką brukową i urządzenie placu
Dodano: 2013-12-23 - Budowa zatoki parkingowej w m. Trawniki, przy drodze gminnej nr 105738L
Dodano: 2013-09-16 - Utwardzenie powierzchni placu na działkach 530 i 531 w m. Ostrów Lubelski
Dodano: 2013-09-13 - Utwardzenie powierzchni placu na działkach nr 530 i 531 w m. Ostrów Lubelski
Dodano: 2013-08-07 - Budowa parkingu przy szkole w miejscowości Tomaszowice Kolonia oraz remont parkingu przy szkole w miejscowości Panieńszczyzna
Dodano: 2013-07-08 - Przebudowa istniejącego placu przy ul. Gen. Orlicz-Dreszera w Lubartowie i budowę zjazdu indywidualnego z ul. Garbarskiej (DG nr 103580L) na działkę nr 458 wraz z utwardzeniem powierzchni placu na działce nr 458 w m. Ostrów Lubelski
Dodano: 2013-07-04 - Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Kraśniku
Dodano: 2013-07-01 - Przetarg nieograniczony na utwardzenie wjazdu kostką brukową na posesję Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku - połączenie w szlak komunikacyjny.
Dodano: 2013-06-07