Przetargi.pl
Budowa parkingu, ogrodzenia przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie oraz roboty remontowe

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna-agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu, ogrodzenia przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie oraz roboty remontowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu, ogrodzenia przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie (ul. Nowa 16) oraz prace remontowe. 1.Szczegółowy zakres robót składających się na zamówienie określony został w opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się zadania: ZADANIE I A.Projekt budowlany parkingu przy budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie na działce Nr 1795/62 (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załącznikami. A1. Załącznik graficzny do decyzji o warunkach zabudowy. A2. Mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych - parking. A3. Przekroje konstrukcyjne. A4. Ukształtowanie wysokościowe. A5. Przekroje poprzeczne. A6. Specyfikacja techniczna. A7.Przedmiar robót na wykonanie parkingu na działce ewiden. 1795/62 Hrubieszów. B.Roboty remontowe dla potrzeb BP ARiMR w Hrubieszowie (załącznik nr 5 do SIWZ). ZADANIE II C.Projekt budowlany ogrodzenia działek o numerach 1795/59 i 1795/62 położonych w Hrubieszowie przy ulicy Nowej (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikami: C1. Załącznik graficzny do decyzji o warunkach zabudowy. C2. Mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych - ogrodzenie. C3. Plan ogrodzenia. C4. Przedmiar robót - ogrodzenie. 2.Inne obowiązki Wykonawcy: a)przestrzeganie przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac; b)odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją robót modernizacyjnych i remontowych; c)zapewni objęcie kierownictwa budowy (robót) przez kierownika budowy. 3.Wizja lokalna terenu budowy: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia na etapie przygotowywania oferty w celu zweryfikowania dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, ze stanem faktycznym. W przypadku stwierdzenia rozbieżności Wykonawca powinien zgłosić je Zamawiającemu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4.Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - w przypadkach, w których w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych oraz przedmiarze robót znajdą się nazwy własnych materiałów czy urządzeń (znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia), Zamawiający dozwala na użycie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały te muszą spełniać wymogi prawem przewidziane, posiadać parametry, jakość i warunki gwarancji, nie gorsze od materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentach, o których wyżej mowa. 5.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Celem zabezpieczenia należytego wykonania robót Zamawiający zatrzyma: a) Zadanie nr 1* na okres 12 m-cy kwotę stanowiącą 3% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.1. ppkt. a), oraz na okres 12 m-cy kwotę stanowiącą 3% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.1. ppkt. b), b)Zadanie nr 2* na okres 12 m-cy kwotę stanowiącą 3% należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.2. ppkt. b). 5.Zabezpieczenie o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału zostanie zwolnione po okresie 12 m-cy. 6.Kwota, o której mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału zostanie zwrócona Wykonawcy wraz z oprocentowaniem zmiennym obowiązującym w banku obsługującym Zamawiającego /BGŻ/ po upływie okresu, o którym mowa w ust. 2. 6.W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie w wyznaczonym terminie usterek, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym, Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia usunięcia usterek innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. Zamawiający ma prawo wydatkowania kwoty zabezpieczenia należytego wykonania robót, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 2 na pokrycie wynagrodzenia innego podmiotu. Wykonawcy nie przysługują wówczas odsetki, o których mowa w Rozdziale XV ust. 4.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 Ustawy. 3.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie. 5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć: 1.1.Wypełniony formularz ofertowy na poszczególne Zadanie (według załącznika Nr 1 oraz 1a do SIWZ). 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 22 Ustawy (według załącznika Nr 2 do SIWZ). W przypadku powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczeń podwykonawców zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 Ustawy, złożonych nie później niż na dzień składania ofert. 1.3.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.4.Kosztorysy ofertowe na poszczególne Zadania nr I i II. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia lub dokumenty: 1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 2.1- ppkt 1.5., ppkt 1.6. i ppkt 1.8. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. - ppkt 1.7. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. a) i b) oraz ppkt 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach