Przetargi.pl
Utwardzenie powierzchni placu na działkach 530 i 531 w m. Ostrów Lubelski

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie powierzchni placu na działkach 530 i 531 w m. Ostrów Lubelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie powierzchni placu na działkach nr 530 i 531 w m. Ostrów Lubelski . 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 3. Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej - szczegółowy opis znajduje się w opracowanej dokumentacji technicznej: projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia:3.1. Utwardzenie powierzchni placu polegać będzie na przebudowie istniejącej nawierzchni na płyty ażurowe ułożone na podbudowie. Przedmiotowy plac dowiązano sytuacyjnie i wysokościowo do istniejącej zabudowy wielorodzinnej.Utwardzenie placu należy wykonać z płyt ażurowych o wym. 60x40x10 cm wypełnionych grysem. Utwardzony plac charakteryzuje się jednostronnym pochylenie poprzecznym wynoszącym 2 %. Obramowanie palcu stanowić będzie od strony najazdowej krawężnik betonowy 15x30x100 cm leżący natomiast od strony granicy działki (ist. Zabudowy) krawężnik betonowy 15x30x100 cm wraz z palisadą betonową o wym. 12x18x80 cm.3.2. Konstrukcja placu. a) przekrój konstrukcyjny nr 1 wg projektu wykonawczego - konstrukcja utwardzenia placu: - Płyty ażurowe o wym. 60x40x10 cm - Podsypka grysowa - gr. 3 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mech. - 20 cm - Warstwa odsączająca z piasku - 15 cm 3.3. Odwodnienie System odwodnienia placu obecnie funkcjonuje w sposób powierzchniowy i taki też pozostanie po jego utwardzeniu. Wody opadowe zagospodarowane będą w obrębie działki inwestycji.4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu:4.1. Odpowiedni certyfikat wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na postawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych.4.2. Deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 1. i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.4.3. Szczegółowe zakresy robót do wykonania znajdują się w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, projektach wykonawczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Przedmiar robót i projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania, odbioru robót stanowią załączniki nr 9 do SIWZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl w odpowiedniej zakładce dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.4.5. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt.5. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, za wyjątkiem całych dobrych płytek i krawężników, które Wykonawca zwróci Zamawiającemu, dostarczając do wskazanego przez Zamawiającego magazynu na terenie Lubartowa.6. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto przyjęte do zastosowania i wyceny równoważne materiały lub urządzenia:winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu oraz posiadać odpowiedni certyfikat i deklarację zgodności określone w pkt. III ppkt. 4.1. i 4.2 .. Wykonawca zobowiązany jet do wykonania inwentaryzacji powykonawczej i dostarczeniu jej zamawiającemu po wcześniejszym zaewidencjonowaniu w Starostwie Powiatowym.8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu na utwardzenie powierzchni placu na działkach nr 530 i 531 w m. Ostrów Lubelski O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty objete zamówieniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach