Gmina Puchaczów ogłasza przetarg
- Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
ul. Lubelska 22 22
21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
REGON: 00055014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowę i zagospodarowanie parku w Puchaczowie jako miejsce integracji społeczności lokalnej - budowa oświetlenia parku w Puchaczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowa i zagospodarowanie parku w Puchaczowie jako miejsce integracji - społeczności lokalnej - budowa oświetlenia parku w Puchaczowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje montaż: - słupów oświetleniowych - 14 szt. - opraw oświetleniowych z instalacją na słupach (14 kpl.) - kablowej linii oświetleniowej, - kablowej linii do zasilania fontanny, - kablowej linii czujnika poziomu fontanny, - tablicy i instalacji sterowni fontanny. 3. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt budowlany -wykonawczy - branża elektryczna - załącznik nr 6, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7, - przedmiar robót branża elektryczna - załącznik nr 8, które to przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy, stanowiące załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45316100-6 instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego CPV 45232210-7 roboty w zakresie budowy linii napowietrznej 5.W przypadku ewentualnych wątpliwości należy zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także posiadającą zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną w zakresie budowy oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto. 1.3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (zgodnie z zał. nr 2) potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie: budowy oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (wg załącznika nr 4). 4. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt. 3.2. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn. w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w postępowaniu. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Dokumenty wymagane w pkt. 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. - Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt. 1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt. 3.1. - 3.2. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.1. Pkt 2.1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 8. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Janowie Lubelskim - rozbudowa stacji paliw o system zarządzania gospodarka paliwową, system monitorowania środowiska wraz z wymianą dystrybutora
Dodano: 2016-07-21 - Roboty elektryczne na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-15 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku SOSW - ETAP I
Dodano: 2016-07-07 - Wymiana agregatu prądotwórczego w Szpitalu SP ZOZ w Świdniku
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie instalacji systemu włamania i napadu IAS, stanowiącej część zadania inwestycyjnego: Instalacje systemów sygnalizacji pożaru SSP, włamania i napadu IAS, kontroli dostępu ACS, wraz z kanalizacją teletechniczną i zasilaniem elektroenergetycznym na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
Dodano: 2016-06-13 - Roboty modernizacyjne monitoringu cctv oraz instalacji videodomofonowej w budynku VII KP Lublin, ul. Wyżynna 18
Dodano: 2016-06-07 - Wymiana agregatu prądotwórczego w Szpitalu SP ZOZ w Świdniku
Dodano: 2016-06-07 - Budowa strukturalnej sieci komputerowej z zasilaniem dla potrzeb Wydziału Zdrowia w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 - piętro I.
Dodano: 2016-04-25 - Wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i instalacja odgromowej - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa instalacji klimatyzacji z robotami towarzyszącymi oraz przebudowa parteru w budynku Ratusza w Lublinie, przy Placu Króla Władysława Łokietka 1
Dodano: 2016-04-15