Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 34 359 10 09 , fax. 34 3592-469
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
Plac Grunwaldzki 13
46-320 Praszka, woj. opolskie
tel. 34 359 10 09, fax. 34 3592-469
REGON: 52788800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl, www.bip.praszka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Gminie Praszka w ramach programu „Maluch +” 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Praszce z siedzibą w Praszce przy ul. Fabrycznej 18 w ramach projektu realizowanego przy udziale wsparcia finansowego na realizację zadań określonych w Resortowym programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019. Część 1 - Dostawa z montażem mebli pod zabudowę wraz z wyposażeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Dodatkowo do załącznika dołączony jest rysunek PB.2 stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ. Część 2 - Dostawa sprzętu kuchennego i gospodarstwa domowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 – Dostawa wyposażenia żłobka: podstawowe meble i pomoce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Cześć 4 – Dostawa sprzętu AGD i RTV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2024-01-27 - Dostawę mebli dla oddziału chirurgii - skrzydło lewe
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2023-10-02 - D/75/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2023-02-24 - Dostawa mebli dla oddziału wewnętrznego - skrzydło prawe
Dodano: 2022-09-16 - D/26/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2022-07-27 - Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa mebli na wymiar dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera
Dodano: 2021-03-10 - Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-02-24