Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2015-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Żeromskiego 69 69
81-198 Kosakowo, woj. pomorskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO OBIEKTU HALI BASENOWEJ GIMNAZJUM W KOSAKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia hali basenowej Gimnazjum w Kosakowie w zakresie wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 1 - Zestawienie wyposażenia obiektu hali basenowej. W Załączniku nr 2 - Wskazano szczegółowe wymagania wyposażenia hali basenowej UWAGA: wszystkie meble wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ muszą posiadać odpowiednie atesty i/lub certyfikaty i/lub inne dokumenty potwierdzające możliwość bezpiecznego użytkowania ich w obiektach sportowych takich jak sportowa hala gimnastyczna i /lub hala basenowa, których wyposażenia dotyczy przedmiotowy asortyment. 4. ROZBIEŻNOŚCI JAKOŚCIOWE ASORTYMENTU: a) w przypadku mebli oklejanych okleiną meblową, wszystkie meble w danym kolorze okleiny muszą być tożsame lub równoważne (jak opisano to w wymaganiach jakościowych). Oznacza to m.in., że Zamawiający nie dopuszcza możliwości ofertowania mebli oklejanych okleiną w konkretnym kolorze różniących się odcieniem, fakturą itp. (takich, których tylko nazwa koloru okleiny będzie tożsama) W przypadku zaoferowania mebli oklejonych danym kolorem okleiny, różniących się odcieniem, fakturą itp. Wykonawca w cenie ofertowej i na własny koszt, w terminie do 7 dni od daty stwierdzenia różnicy wizualnej mebla/mebli dostarczy mebel/meble tożsame z wymaganym kolorem okleiny, tak aby wszystkie meble wskazane w ofercie były tożsame. 5. OPIS WARUNKÓW DOSTAWY I ZWROTÓW ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA: 5.1. WARUNKI DOSTAWY: a) cały asortyment wyposażenia należy dostarczyć w terminie określonym niniejszą SIWZ do Gimnazjum w Kosakowie (ul. Żeromskiego 11, działki nr 142/7, 142/8, położone w pobliżu dyskontu Biedronka w Kosakowie). b) dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana. c) wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposażenia leży w gestii Wykonawcy Gimnazjum w Kosakowie (Hartuna Sp. z o.o. z siedzibą w Skarszewach). 5.2 WARUNKI ZWROTÓW: a) Zamawiający zastrzega możliwość zwrotu max. 10% ilości danego asortymentu (dot. wyborów katalogowych) w terminie do 120 dni od wykonania dostawy. b) W przypadku wyliczeń wartości 10% asortymentu, których wynik nie będzie liczbą całkowitą, wynik będzie zawyżany do najbliższej liczby całkowitej na korzyść Zamawiającego. c) O terminie zwrotu decyduje data nadania wysyłki zwrotnej. Koszt zwrotu leży po stronie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Ustalona wartość wadium wynosi: 4.000 zł (cztery tysiące złotych) 11.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 11.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 11.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 11.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 11.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-14 - Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016
Dodano: 2016-05-25 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21