Gminne Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzeczenicy ogłasza przetarg
- Adres: 77-304 Rzeczenica, ul. Lipowa 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 8331589 , fax. 0-59 8331722
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzeczenicy
ul. Lipowa 1 1
77-304 Rzeczenica, woj. pomorskie
tel. 0-59 8331589, fax. 0-59 8331722
REGON: 00091805700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gck.rzeczenica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Gminnego Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzeczenicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Gminnego Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzeczenicy Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych lokali w budynkach, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Dostarczone towary muszą być fabrycznie nowe. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesiące. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1. Regał magazynowy - 3 szt. 2. Odtwarzacz DVD - 1 szt. 3. Rzutnik z ekranem - 1 szt. 4. Szafa-garderoba - 1 szt. 5. Krzesła dla muzyków - 5 szt. 6. Krzesła - 50 szt. 7. Syntezator/keyboard - 1 szt. 8. Nagłośnienie sali widowiskowej - 1 komplet Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia znajduje się w załączniku nr 3 - Opis wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta winna zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Parafowany projekt umowy. 6. Certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, itp. - o ile są wymagane odpowiednimi przepisami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gck@rzeczenica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-14 - Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016
Dodano: 2016-05-25 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21