Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali planowania oraz sali VTC, przeznaczonych do realizacji zadań dydaktycznych i operacyjno-sztabowych Komendy, realizowaną przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 82/WOG/Szkol./14

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali planowania oraz sali VTC, przeznaczonych do realizacji zadań dydaktycznych i operacyjno-sztabowych Komendy, realizowaną przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 82/WOG/Szkol./14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia sali planowania oraz sali VTC, przeznaczonych do realizacji zadań dydaktycznych i operacyjno-sztabowych Komendy, realizowaną przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu szczegółowy opis zamówienia w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz wymagania techniczne oraz gwarancji i serwisu zawierają załączniki nr 1 do SIWZ - Wymagania ekspolatacyjno-techniczne sprzętu i urządzeń sali planowania szkolenia i sali VTC, przeznaczonych do realizacji zadań dydaktycznych i operacyjno-sztabowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowy. 2) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego. 3) Rozbiórki posadzki z klepek z wywozem i utylizacją odpadów (parkiet, gruz, pozostałe odpady) z przedstawieniem Karty odpadów. 4) Instalacje i konfiguracje dostarczonych urządzeń i sprzętu; w zakres instalacji urządzeń i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej uruchomienie i wyszkolenie użytkowników. 5) Dostarczenie niezbędnej dokumentacji projektowej. 6) Dostawę wraz z montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach sufitu podwieszanego i parkietu. 7) Szkolenie administratorów-użytkowników w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi przewidzianymi w procesie użytkowania. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania zamówienia są pomieszczenia w budynku nr 15 w kompleksu koszarowego w Koszalinie, ul. 4-go Marca. 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ. 2) Dostarczone urządzenia (sprzęt) i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi w I gatunku, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń (sprzętu) i wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych urządzeń i wyposażenia pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisach przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wy2konawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 4) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 7. Informacja o wizji lokalnej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach