17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2015-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 67/WOG/CSSP/Szkol./15. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia pięciu (5) sal audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu szczegółowy opis zamówienia w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz wymagania techniczne oraz gwarancji i serwisu zawierają załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (zgodnego z załącznikiem nr 5, 6, 7 - Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych): komputer przenośny, notebook - 5 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt.; oprogramowanie - do wskazanego notebooka, obejmującego: MS Office STD MOLP AE - 5 szt. 2) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego i pozostałego (zgodnego z załącznikiem nr 6, 7, 8, 9, i 10 - Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych): projektor - 5 szt; wizualizer - 3 szt.; ekran projekcyjny - 3 szt.; wzmacniacz z mikserem - 5 szt.; głośnik naścienny - 16 szt.; telewizor 52 - 1 szt.; antena pokojowa do telewizora - 1 szt.; kamera - 2 szt.; kabel mini konwerter - 1 szt.; manekin - 1 szt.; zestaw do imitacji ran - 1 kpl. 3) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia. W zakres instalacji urządzeń (sprzętu) i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej oraz uruchomienie. 4) Dostarczenie niezbędnej dokumentacji projektowej. 5) Dostawę wraz z montażem we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne (zgodnego z załącznikiem nr 11 Specyfikacja techniczna mebli). 6) Szkolenie w siedzibie Zamawiającego użytkowników w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji podstawowych niesprawności. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania zamówienia są sale audiowizualne nr 4 i nr 8 (budynek szkoleniowy nr 14); nr 2 (budynek szkoleniowy nr 15); nr 13 i sala ratownictwa (budynek szkoleniowy nr 4) w kompleksie koszarowym w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego. 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 2) Dostarczone urządzenia (sprzęt) i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi w I gatunku, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń (sprzętu) i wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych urządzeń i wyposażenia pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisach przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wy2konawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 4) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 7. Informacja o wizji lokalnej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 63/WOG/D/Szkol./16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego dla Akademii Sztuki w Szczecinie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa komputerów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Dąbskiej 105 w Szczecinie wraz z elementami zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa notebooka do obsługi aplikacji biurowych, pracy w systemach analiz przestrzennych oraz modelowania środowiska w systemach GIS
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa, montaż, instalacja oraz serwis sprzętu, urządzeń i wyposażenia, wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia - szkolenia w Jednostce Wojskowej 3937
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa notebooka do obsługi aplikacji biurowych, pracy w systemach analiz przestrzennych oraz modelowania środowiska w systemach GIS - powtórka
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa, montaż, instalacja oraz serwis sprzętu, urządzeń i wyposażenia wspomagające i zabezpieczające proces kształcenia szkolenia w Jednostce Wojskowej 3937
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa notebooka do obsługi aplikacji biurowych, pracy w systemach analiz przestrzennych oraz modelowania środowiska w systemach GIS
Dodano: 2016-03-04