Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń i wyposażenia oraz dopuszczenie do użytku i serwisowanie pracowni symulatorów i gabinetów dydaktycznych na potrzeby szkolenia S.E.R.E. w CSSP Koszalin, znak sprawy 33/WOG/Szkol./13

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń i wyposażenia oraz dopuszczenie do użytku i serwisowanie pracowni symulatorów i gabinetów dydaktycznych na potrzeby szkolenia S.E.R.E. w CSSP Koszalin, znak sprawy 33/WOG/Szkol./13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń i wyposażenia oraz dopuszczenie do użytku i serwisowanie pracowni symulatorów oraz trzech gabinetów dydaktycznych na potrzeby szkolenia S.E.R.E. w CSSP Koszalin realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o dokumentację techniczną oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: 1) Wymagania eksploatacyjno-techniczne pracowni audiowizualnej do realizacji zadań dydaktycznych - pracownia symulatorów nr 16. 2) Wymagania eksploatacyjno-techniczne pracowni audiowizualnej do realizacji zadań dydaktycznych - gabinet dydaktyczny nr 121. 3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne pracowni audiowizualnej do realizacji zadań dydaktycznych - gabinet dydaktyczny nr 308. 4) Wymagania eksploatacyjno-techniczne pracowni audiowizualnej do realizacji zadań dydaktycznych - gabinet dydaktyczny nr 309. 5) Dokumentacja rysunkowa składająca się z ośmiu rysunków. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audiowizualnego, zgodnie z załącznikami nr 1, 2 , 3 i 4 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne pracowni audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych: 2) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia. W zakres instalacji urządzeń (sprzętu) i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej, a także uruchomienie. 3) Dostawę wraz z montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach nr 16; 121; 308; 309 nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne, zgodnego z opisami mebli zawartymi w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ oraz w załączniku do SIWZ Dokumentacja rysunkowa. 4) Szkolenie administratorów (6 osób - pracowników CSSP) pracowni symulatorów i gabinetów dydaktycznych w zakresie: obsługi dostarczonego i zamontowanego sprzętu; szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego; uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. 4. Wskazane w ust. 3 załączniki do SIWZ: załącznik nr 1, 2, 3 i 4 Wymagania eksploatacyjno-techniczne pracowni audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych, załącznik nr 5 Dokumentacja rysunkowa zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią integralną cześć niniejszej umowy. 5. Dostarczone urządzenia (sprzęt) i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi w I gatunku, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 6. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. Osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego w zakresie wizji lokalnej: Pan Andrzej KRZEMIŃSKI - numer telefonu 668074568. 7. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania dostawy i montażu będących przedmiotem zamówienia pracownie i gabinety w budynku szkoleniowym nr 4 w jednostce wojskowej w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 8. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. W przypadku braku oświadczenia Wykonawcy w powyższej kwestii Zamawiający uzna, że Wykonawca realizował będzie zamówieniem bez udziału podwykonawców. 9. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 6000,00 zł. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 37 1010 1599 0186 6922 3100 0000 z adnotacją WADIUM - PRACOWNIA SYMULATORÓW I GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH W CSSP KOSZALIN, znak sprawy 33/WOG/Szkol./13. 5. Wadium wniesione w formie, jak określa ust. 3 pkt 2-5 winny posiadać określony w treści poręczenia (gwarancji) termin ich ważności, nie krótszy niż termin związania z ofertą. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie (opisanej WADIUM - PRACOWNIA SYMULATORÓW I GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH W CSSP KOSZALIN, znak sprawy 33/WOG/Szkol./13) w Kancelarii Jawnej Zamawiającego - lokal nr 110, budynek nr 15 (Kancelaria jawna - przejście przez Biuro Przepustek), za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 - 11.00 lub 13:00 - 14:00. Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy; 3) Wykonawcy, który wycofał ofertę na jego wniosek. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznaczy termin wniesienia wadium. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie nie złoży dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach