Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego w szybie windowym przy budynku Przychodni Orłowo przy ul. Wrocławskiej 54 w Gdyni.

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81382 Gdynia, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gdynia.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego w szybie windowym przy budynku Przychodni Orłowo przy ul. Wrocławskiej 54 w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego w szybie windowym przy budynku Przychodni Orłowo przy ul. Wrocławskiej 54 w Gdyni, wraz z robotami towarzyszącymi. 1.1. Dostarczony dźwig osobowy powinien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. 1.2. Dostarczony dźwig osobowy musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, wyprodukowany w roku dostawy do Zamawiającego. 1.3. Dostawa dźwigu osobowego nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy do budynku Przychodni Orłowo. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i załącznikach lub, - dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie maksymalnie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.5. Dostawę należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 1.6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy konkretnych producentów, to należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 1.6.1. Warunki równoważności rozwiązań: a) Nie mniejszy zakres zastosowań, b) Nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, c) Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, d) Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji, e) Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego. 1.7. Oferowany przez Wykonawcę produkt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe od określonych w SIWZ i załącznikach. 1.8. Dostawę należy przeprowadzić w sposób nie zakłócający działalności Przychodni Orłowo i ustalony z Użytkownikiem, tj. Przychodnią Orłowo w Gdyni, ul. Wrocławska 54. 1.9. Zamawiający wymaga przeszkolenia 2 osób wyznaczonych przez Użytkownika w zakresie obsługi urządzeń windy wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, m. in.: 2.1. Wykonanie podszybia windy włącznie z instalacją ogrzewania szybu; 2.2. Wykonanie dokumentacji technicznej do oceny zgodności i rejestracyjnej; 2.3. Montaż haka lub belki montażowej w nadszybiu; 2.4. Montaż prowadnic kabinowych z zamocowaniami; 2.5. Montaż prowadnic przeciwwagowych z zamocowaniami; 2.6. Montaż ogranicznika prędkości, obciążniki i linki; 2.7. Montaż kabiny z drzwiami kabinowymi; 2.8. Montaż ramy kabinowej z chwytaczami; 2.9. Montaż zespołu napędowego z pasami; 2.10. Montaż konstrukcji przeciwwagi wraz z klockami; 2.11. Montaż drzwi przystankowych; 2.12. Montaż kompletnego sterowania wraz z kasetami wezwań i dyspozycji; 2.13. Montaż instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem w szybie; 2.14. Wykonanie elektrycznych pomiarów ochronnych; 2.15. Regulacja i próby obciążeń, kontrola jakości; 2.16. Uczestnictwo w odbiorach dźwigu przez Inspektora Nadzoru; 2.17. Dokonanie rozruchu dźwigu osobowego; 2.18. Wykonanie odbioru dźwigu, jego rejestrację i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszty związane z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udziela Zamawiający; 2.19. Obróbka drzwi szybowych wewnątrz szybu; 2.20. Wylewanie progów drzwi szybowych; 2.21. Obróbka progów drzwi szybowych; 2.22. Dostosowanie wielkości otworów drzwi szybowych do projektu z montażem nadproży; 2.23. Utylizacja złomu i gruzu; 2.24. Przeprowadzenie ekspertyzy budowlanej. 2.25. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i Użytkownika oraz zapisami zawartymi w instrukcji pt. „Oznaczanie przedsięwzięć zrealizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Gdyni” stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Opis parametrów oraz uwarunkowań technicznych: 3.1. Udźwig nominalny: min. 650 kg 3.2. Liczba pasażerów: min. 9 osób 3.3. Wysokość podnoszenia: min. 7,00 m 3.4. Maksymalna liczba startów: min. 180/godzinę 3.5. Liczba przystanków: 4 3.6. Liczba wejść do kabiny: 2 3.7. Liczba dojść (drzwi przystankowych): 4 3.8. Głębokość podszybia: z dopasowaniem do wymiarów przewidzianych w projekcie szybu windowego, tj. około 1100 mm. 3.9. Wysokość nadszybia: z dopasowaniem do wymiarów przewidzianych w projekcie szybu windowego, tj. około 3050 mm. 3.10. Wymiary poprzeczne szybu: 1600 x 1800 (szerokość x głębokość) 3.11. Wymiary kabiny: dopasowane do wymiarów szybu windowego (zgodnie z projektem), tj. około 1200 x 1400 x 2100 mm (szerokość x głębokość x wysokość). 3.12. Cięgna nośne w postaci pasów (linki zatopione w tworzywie sztucznym) 3.13. Drzwi szybowe: a) Drzwi automatyczne, 2 panelowe b) Sterowanie drzwiami: automatyczne c) Wymiary drzwi w świetle: 900 x 2 000 mm (szerokość x wysokość) d) Klasa ognioodporności: E120 (zgodnie z normą EN 81-58) e) Wykończenie: stal nierdzewna szczotkowana 4. Wykończenie i wyposażenie kabiny: 4.1. Ściany kabiny oraz sufit: stal nierdzewna, szczotkowana; 4.2. Kabina wyposażona w: przyciski zamykania i otwierania drzwi, przycisk alarmu, przyciski z drukiem wypukłym lub oznaczeniami Braille’a, informacja głosowa w kabinie, poręcze ze stali nierdzewnej na ścianach bocznych kabiny. 4.3. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. 5. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: 5.1. Podjęcie naprawy w ciągu 6 godzin od powiadomienia o zaistnieniu usterki, 5.2. Usunięcia usterki w ciągu 1-14 dni od momentu podjęcia naprawy. W zależności od rodzaju i zakresu usterki. Przy czym wydłużenie terminu usunięcia usterki dotyczy przypadków związanych z wydłużonym czasem oczekiwania na dostawę niezbędnych części. 6.Miejscem dostawy jest Przychodnia Orłowo przy ul. Wrocławskiej 54 w Gdyni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1. Formularza Oferty (wzór formularza oferty został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ); 1.2. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.3. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.4. zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile Wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków; 1.5. dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w Formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.6. pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach