Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. Dyrekcyjnej 5 w trybie „zaprojektuj i wykonaj”

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. Dyrekcyjnej 5 w trybie „zaprojektuj i wykonaj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. Dyrekcyjnej 5 zgodnie z Programem Funkcjonalno-użytkowym (PFU) w trybie „zaprojektuj i wykonaj”. 2. Zakres robót obejmuje: a) prace projektowe: -opracowanie projektu dźwigu wraz z branżami towarzyszącymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, -wykonanie wszelkich niezbędnych ekspertyz, -wykonanie dokumentacji niezbędnej z punktu widzenia i wymogów producenta instalowanego urządzenia, -uzgodnienie dokumentacji dźwigu z organem właściwej jednostki dozoru technicznego oraz uzyskanie ewentualnych odstępstw oraz wszelkich pozwoleń urzędowych, -uiszczenie opłat za czynności jednostek dozoru technicznego, -przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatacje dźwigu, -uzyskanie innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji, b) wymiana dźwigu: -demontaż elektrycznego, pojedynczego dźwigu, -dostawę i montaż nowego dźwigu elektrycznego służącego do przewozu osób, zgodnego normą PN-EN 81-20:2014-10, z zachowaniem dotychczasowego pomieszczenia maszynowni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) – Wymiana dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. Dyrekcyjnej 5 – załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: demontażowe i montażowe, malarskie, instalatorskie w zakresie instalacji elektrycznych. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, (dotyczy kierownika budowy- zgodnie z drukiem Zdolność zawodowa; wykaz osób cz. 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: -Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. -Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 2. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 4. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 5. Udzielić co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 5 lat – jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. 6. Podać w złożonej ofercie termin wykonania robót budowlanych polegających na montażu dźwigu. Termin rozpoczęcia robót ustala się nie wcześniej niż na dzień 4.05.2020r. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 90 dni. Jeżeli wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 90 dni jego oferta zostanie odrzucona. 7. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (skierowanego do realizacji zamówienia) – ilość kierowanych przez niego robót budowlanych polegających na montażu dźwigu osobowego lub osobowo – towarowego. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach