Gmina Sulęczyno ogłasza przetarg
- Adres: 83320 Sulęczyno, ul. Kaszubska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 685 63 63 , fax. 58 685 63 98
- Data zamieszczenia: 2018-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulęczyno
ul. Kaszubska 26
83320 Sulęczyno, woj. pomorskie
tel. 58 685 63 63, fax. 58 685 63 98
REGON: 54862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH NA DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY SULĘCZYNO DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych oraz zespołu szkół (Część I i II zamówienia) znajdujących się na terenie Gminy Sulęczyno poprzez zakupienie dla nich ulgowych biletów miesięcznych na trasach wskazanych w Załączniku A do SIWZ. Niniejsze zamówienie obejmuje zakup ulgowych biletów miesięcznych u Wykonawcy, który jest uprawniony do świadczenia usług regularnego przewozu osób (posiada odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie takich usług) na trasach obejmujących przystanki/ miejsca przystankowe wskazane w niniejszej SIWZ. Przewóz ma być realizowany w oparciu o istniejące lub nowo utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie biletów miesięcznych oraz miejsca przystankowe uzgodnione i zatwierdzone przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostosowania optymalnych tras i rozkładu jazdy autobusów do potrzeb Zamawiającego po uwzględnieniu godzin dowozów na zajęcia, godzin odjazdów, liczby i miejsc wsiadania dzieci podanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni pierwszeństwo przejazdu uczniom posiadającym bilet miesięczny, a w przypadku wolnych miejsc, umożliwi korzystanie z przejazdu innym osobom. Rozliczenie płatności będzie dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych, według ich cen ustalonych w niniejszym postępowaniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych), w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych, bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu. Uczniowie nie będą uiszczać dodatkowych opłat za przejazdy. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku „A” Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 16.07.2018 r. do godz. 11°° w wysokości a) dla Części nr 1 – nie jest wymagane b) dla Części nr 2 – 500,00 (słownie: pięćset złotych) przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Sulęczynie: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sierakowice Oddział w Sulęczynie Nr 62 8324 0001 0041 1981 2000 0020 z dopiskiem: Wadim: „Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu gminy Sulęczyno do przedszkoli, szkół podstawowych oraz zespołu szkół – Część 2 zamówienia”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. b) stosuje się. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do i z placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25
Dodano: 2024-07-22 - Usługi krajowego transportu drogowego w zakresie okazjonalnego przewozu osób
Dodano: 2024-03-05 - Usługa transportowa - załadunek i przewóz mienia IM UMG
Dodano: 2024-02-02 - Wykonywanie usług transportowych wraz z utylizacją odpadów dla potrzeb Zamawiającego w roku 2024.
Dodano: 2024-01-05 - Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku szkolnym 2023/2024 (w okresie od 02.01.2024 do 21.06.2024 )
Dodano: 2023-12-01 - Kompleksowa obsługa i przechowywanie infrastruktury plażowej w latach 2023 – 2025.
Dodano: 2023-09-16 - Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół
Dodano: 2023-08-11 - „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych”.
Dodano: 2023-08-10 - „Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych”.
Dodano: 2023-08-09 - “ Dowóz dzieci, uczniów, młodzieży niepełnosprawnych z terenu Gminy Przodkowo do placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z opieką
Dodano: 2023-07-21