Przetargi.pl
„Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych”.

GMINA GARDEJA ogłasza przetarg

  • Adres: 82-520 Gardeja, ul. Kwidzyńska 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552624050 , fax. 552624055
  • Data zamieszczenia: 2023-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GARDEJA
    ul. Kwidzyńska 27
    82-520 Gardeja, woj. pomorskie
    tel. 552624050, fax. 552624055
    REGON: 170747750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych tj. Szkoły Podstawowej w Gardei oraz Przedszkola Publicznego w Gardei od 1 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. ” .a) Świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych: Szkoły Podstawowej w Gardei, Przedszkola w Gardei b) Dowóz dzieci ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach, po trasach i godzinach określonych przez Zamawiającego, również przez okres ferii zimowych.c) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 45 osób.d) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.e) Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.f) cenę za 1 kilometr należy podać w kwocie brutto w złotych polskich, odpowiednio do wymaganego pojazdu;g) Przewidywana miesięczna liczba dowożonych osób wraz z opiekunami: 57, w tym: 56 uczniów klas I-VIII dowożonych do szkół podstawowych; dzieci sześcioletnich dowożonych do oddziałów przedszkolnych; dzieci 3÷5–letnich dowożonych do oddziałów przedszkolnych; 1 opiekun – liczba osób może ulec zmianie.h) Wykonawca, który w wyniku przeprowadzonego postępowania będzie świadczył usługi przewozowe, przed rozpoczęciem świadczenia tych usług, zobowiązany będzie do uzyskania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. i) Kopię zezwolenia (potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług.j) Opiekunowie dowożonych dzieci będą zaczynać i kończyć poszczególne trasy (dowozy i odwozy) w miejscowości Kwidzyn, w miejscu uzgodnionym z Wykonawcą.„Dowóz uczniów z terenu Gminy Gardeja do placówki oświatowej tj. Niepubliczne Przedszkole w Bądkach od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.” a) Świadczenie usług przewozowych dzieci do następującej placówki oświatowej Niepublicznego Przedszkola „Owocowe Zacisze” w Bądkachb) Dowóz dzieci ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówki i odwiezienie po zajęciach, po trasach i godzinach określonych przez Zamawiającego, również przez okres ferii zimowych.c) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 1 bus dla co najmniej 14 osób .d) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 1 bus dla co najmniej 14 osób.e) Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 bus dla co najmniej 14 osóbf) Przewidywana miesięczna liczba dowożonych osób wraz z opiekunami: 11.g) cenę za 1 kilometr należy podać w kwocie brutto w złotych polskich, odpowiednio do wymaganego pojazdu;h) Wykonawca, który w wyniku przeprowadzonego postępowania będzie świadczył usługi przewozowe, przed rozpoczęciem świadczenia tych usług, zobowiązany będzie do uzyskania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. i) Kopię zezwolenia (potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług.j) Opiekunowie dowożonych dzieci będą zaczynać i kończyć poszczególne trasy (dowozy i odwozy) w miejscowości Bądki, w miejscu uzgodnionym z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);Część II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr32830000090035596620000110 z dopiskiem "Wadium – I.271……..2023. Część ….".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postacielektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Gardeja.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale XV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów.Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywaniezawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4.1. Zdolności technicznej:w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dowóz dzieci doplacówek oświatowych) o wartości: co najmniej 50 000 zł brutto każda, poparte dokumentem, że usługi zostały wykonanenależycie.• Część I i II przedmiotowego zamówienia: Dowóz uczniów pełnosprawnych.2.4.2. Zdolności zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącychgo z nimi stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjidanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcęz podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lubzawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tegopodmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jegosytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tychzasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby niepotwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawywykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innympodmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacjipodmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach