Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego. Numer nadany przez Zamawiającego AEZ/S-44/2010

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego. Numer nadany przez Zamawiającego AEZ/S-44/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacja i szkoleniem w zakresie obsługi internetowego systemu wideokonferencyjnego zawierającego: 1) Internetowy system do wideokonferencji 2) Serwer 3) Komputery przenośne (laptopy) w ilości czterech sztuk 4) Słuchawki z mikrofonem USB 5) Mikrofon USB w ilości trzech sztuk 6) Kamera USB o rozdzielczości 640x480 30Hz 7) Statyw do ustawienia kamery 8) Mobilny dostęp do Internetu w ilości 4 sztuk na okres dwóch lat o określonych parametrach: limit pobierania danych na poziomie 20GB miesięcznie dla jednego urządzenia, prędkość transmisji danych do 21 MBit/s, modem USB System wideokonferencji ma spełniać następujące wymagania: - System wideokonferencyjny ma działać w oparciu o Microsoft Windows XP oraz Microsoft Windows Vista, - Zarówno serwer wideokonferencji jak i jej klienci mają być niezależnymi aplikacjami systemu Windows, - Interfejs graficzny systemu oraz instrukcja jego obsługi ma być w języku polskim, - Po zakupie systemu producent nie może żądać dodatkowych opłat związanych z jego użytkowaniem tj. opłat abonamentowych, aktywacyjnych, wynikających z liczby kont itp. - System ma umożliwiać: - ustawianie udostępnianych do komunikacji numerów portów oraz ustawianie adresu oraz portów serwera wideokonferencji, - wizualizację prezentacji PowerPoint, która ma być jednocześnie wyświetlana na monitorach wszystkich uczestników wirtualnego spotkania, - wizualizację zbioru obrazków wybieranych z odpowiedniego katalogu, która ma być wyświetlana na monitorach wszystkich uczestników spotkania, - wizualizację rozmówcy, możliwość przełączani się pomiędzy nimi, - dane audio przesyłane niezależnie od danych wideo, - zarówno przesyłanie danych jak i dźwięku musi być kodowane, nie może być przesyłane w otwartej formie, - wyświetlenie listy osób uczestniczących w rozmowie oraz ich status, - dać możliwość niezależnego włączania i wyłączania w zależności od potrzeb nadawanego wideo bądź audio, - dostępna funkcja lupy umożliwiająca powiększenie wybranego fragmentu - przesyłanie dokumentów w dowolnym, akceptowalnym przez system rozmiarze pomiędzy prowadzącym spotkanie a uczestnikami, - logowanie chatu w postaci zaszyfrowanej na komputerze, na którym znajduje się klient, - możliwość odtworzenia zapisanego chatu w formie umożliwiającej wywołanie linków w nim umieszczonych, - przesyłanie w formie prezentacji bieżących zrzutów ekranu,- wbudowana możliwość przeglądania materiałów HTML. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 3. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa do Zakładu Anatomii Prawidłowej i Klinicznej ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa (1M12) tel. 22 628 10 41 wew. 93 oraz instalacja i szkolenie w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w Katedrze i Klinice Ortopedii Traumatologii Narządu Ruchu ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, tel. 22 502 15 14 (1WE).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie; jeden tysiąc sześćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach