Przetargi.pl
Dostawa warzyw lato 2017

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7787900, 7787922 , fax. 587 787 904
  • Data zamieszczenia: 2017-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Sobieskiego 302
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 58 7787900, 7787922, fax. 587 787 904
    REGON: 109320000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw lato 2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego  zamawiającego w okresie od  dnia podpisania  umowy do 31.10.2017 r. niżej wymienionej ilości warzyw: 11. marchew – ilość 3000 kg,  zgodna z PN-84/R-75358  – kod CPV 03221112-4 2. seler - ilość 1800 kg, zgodna z PN-R-75371 - kod CPV 03221110-0 3. cebula - ilość 2800 kg, zgodna z PN-89/R-75410 - kod CPV 03221113-1 4. pietruszka - korzeń -  ilość 1800 kg, zgodna z PN-R-75370 - kod CPV 03221110-0 5. burak - ilość 2800 kg, zgodne z PN-72/R-75360 - kod CPV 03221111-7 6. kapusta biała - ilość 3600 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3 7. kapusta czerwona - ilość 2500 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3 8. por - ilość 1000 kg, zgodne z PN -75/R-75371 - kod CPV 03221110-0 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. 7. Wymagania organizacyjne: Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą sukcesywnie partiami nie częściej niż jeden raz  w tygodniu w ilościach  i terminach  każdorazowo  zamawianych  z dwudniowym  wyprzedzeniem przez  przedstawiciela  zamawiającego, drogą telefoniczną lub faksem. 8. Wymagania dot. gwarancji: W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia  lub  najpóźniej  w dniu następnym  w godzinach urzędowania zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221110-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach