Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 84200 Wejherowo, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 7787900, 7787922 , fax. 587 787 904
- Data zamieszczenia: 2017-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Sobieskiego 302
84200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 58 7787900, 7787922, fax. 587 787 904
REGON: 109320000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw lato 2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2017 r. niżej wymienionej ilości warzyw: 11. marchew – ilość 3000 kg, zgodna z PN-84/R-75358 – kod CPV 03221112-4 2. seler - ilość 1800 kg, zgodna z PN-R-75371 - kod CPV 03221110-0 3. cebula - ilość 2800 kg, zgodna z PN-89/R-75410 - kod CPV 03221113-1 4. pietruszka - korzeń - ilość 1800 kg, zgodna z PN-R-75370 - kod CPV 03221110-0 5. burak - ilość 2800 kg, zgodne z PN-72/R-75360 - kod CPV 03221111-7 6. kapusta biała - ilość 3600 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3 7. kapusta czerwona - ilość 2500 kg, zgodna z PN-72/R-75362 - kod CPV 03221410-3 8. por - ilość 1000 kg, zgodne z PN -75/R-75371 - kod CPV 03221110-0 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. 7. Wymagania organizacyjne: Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą sukcesywnie partiami nie częściej niż jeden raz w tygodniu w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych z dwudniowym wyprzedzeniem przez przedstawiciela zamawiającego, drogą telefoniczną lub faksem. 8. Wymagania dot. gwarancji: W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym w godzinach urzędowania zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221110-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę warzyw, ziemniaków, jabłek oraz kiszonek
Dodano: 2021-11-08 - Przetarg nieograniczony na dostawę warzyw, ziemniaków, jabłek oraz kiszone
Dodano: 2021-11-05 - Dostawa warzyw lato 2021r.
Dodano: 2021-07-07 - sukcesywne dostawy warzyw
Dodano: 2020-10-08 - Dostawa warzyw zima 2019
Dodano: 2019-10-10 - sukcesywne dostawy warzyw
Dodano: 2019-10-09 - Dostawa warzyw lato 2019 rok
Dodano: 2019-06-06 - sukcesywne dostawy warzyw
Dodano: 2018-10-31 - Dostawa warzyw -zima 2018
Dodano: 2018-09-24