Przetargi.pl
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5628500 , fax. 0-87 5628507
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
    ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66 66
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5628500, fax. 0-87 5628507
    REGON: 00029334400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskalina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dokonywana przez Wykonawcę trzy razy w tygodniu do godz. 10:00 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Warzywa i owoce będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Warzywa i owoce będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy. L.p. Nazwa artykułu Ilość jednostek w kg 1. CZOSNEK 20 2. BANAN 216 3. BROKUŁ 50 4. BRUKSELKA 20 5. BRZOSKWINIA 60 6. BURAK 300 7. CYTRYNA 120 8. CEBULA 300 9. CZARNA RZEPA 40 10. FASOLA 40 11. GROCH POŁÓWKI 40 12. JABŁKO 600 13. RZEPA BIAŁA 200 14. KAPUSTA BIAŁA 600 15. KAPUSTA PEKIŃSKA 200 16. KAPUSTA WŁOSKA 20 17. KAPUSTA CZERWONA 60 18. KAPUSTA KISZONA 500 19. KOPER ŚWIEŻY 15 20. KIWI 40 21. KALAFIOR 150 22. MANDARYNKA 200 23. MARCHEW 1000 24. NEKTARYNKA 40 25. OGÓREK KISZONY 400 26. OGÓREK ŚWIEŻY 200 27. POR 240 28. POMARAŃCZA 100 29. PIETRUSZKA KORZEŃ 100 30. PIETRUSZKA NAĆ 10 31. POMIDOR 180 32. PIECZARKA 60 33. PAPRYKA CZERW/ZIEL 100 34. WŁOSZCZYZNA 40 35. RZODKIEWKA 20 36. SELER 220 37. SZCZYPIOR ŚWIEŻY 20 38. SAŁATA 100 39. WINOGRONA ZIELONE 20 40. WINOGRONA CZERWONE 20 41. ZIEMNIAK 10 000 42. FASOLKA SZPARAGOWA 40
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy praw zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Złożą oświadczenia zgodnie z wymaganiami ustawy prawo zamówień publicznych tj.: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ.) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej-(nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów: -Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Inne dokumenty stanowiące treść oferty: -Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz ofertowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz cenowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub przedsiębiorcę. -W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskalina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach