Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego - śmieciarki

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 8552096 , fax. 818 552 096
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Parkowa 6
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. (081) 8552096, fax. 818 552 096
    REGON: 6031779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.lub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego - śmieciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotu leasingu w postaci używanego samochodu ciężarowego – śmieciarki w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu kupiony został przez Zamawiającego na podstawie umowy zawartej w dniu 27.12.2017r. od firmy GP TRUCK TRADING s.c. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela ul. Hoserów 13, 02-995 Warszawa. 2. Zamawiający, w celu przygotowania przez Wykonawcę oferty, udostępni drogą elektroniczną lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia o poufności stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ sprawozdania F-01 za IV kwartał 2017 r. oraz dodatkowe informacje i dokumenty niezbędne do przygotowania oferty a przedstawione Wykonawcy na jego wniosek. 3. Opis samochodu ciężarowego śmieciarki zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia: 1) Wartość rynkowa używanego samochodu ciężarowego - śmieciarki tj. cena nabycia, za który Wykonawca zobowiązuje się nabyć wynosi 273000,00 zł netto tj. 335790,00 zł brutto. 2) Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia. 3) Przedmiot leasingu pozostanie własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu, 4) Ubezpieczenie samochodu (OC Auto-casco, NNW) przez okres trwania leasingu ponosi Zamawiający. 5) Warunki leasingu: a) leasing, zwrotny operacyjny z opcją wykupu; b) raty leasingowe miesięczne równe przy zachowaniu stałej stopy procentowej; c) okres trwania leasingu – 26 miesięcy (opłata wstępna plus 25 miesięcznych rat leasingowych); d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski; e) płatność rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat -płatności do 15-go dnia każdego miesiąca.; f) wartość wstępnej opłaty leasingowej - 5 % wartości brutto przedmiotu leasingu; g) opłata za wykup przedmiotu leasingu w 26 miesiącu leasingu -15 % wartości brutto przedmiotu leasingu; h) w całkowitą Wartość obciążenia leasingu brutto Wykonawca wliczy wszelkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający w tym opłatę administracyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ...... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy) 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)) 4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty 5.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 poz. 184, z póz. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem” 2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 3) Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o którym mowa w pkt 6), kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 6) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty dołącza zobowiązanie/ dokumenty potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty z których bezspornie i jednoznacznie wynika w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 7. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. 3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach