Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego - śmieciarki

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 8552096 , fax. 818 552 096
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Parkowa 6
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. (081) 8552096, fax. 818 552 096
    REGON: 6031779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.lub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z. o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego - śmieciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotu leasingu w postaci używanego samochodu ciężarowego – śmieciarki w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu kupiony został przez Zamawiającego na podstawie umowy zawartej w dniu 27.12.2017r. od firmy GP TRUCK TRADING s.c. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela ul. Hoserów 13, 02-995 Warszawa. 2. Zamawiający, w celu przygotowania przez Wykonawcę oferty, udostępni drogą elektroniczną lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia o poufności stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ sprawozdania F-01 za III kwartał 2017 r. oraz dodatkowe informacje i dokumenty niezbędne do przygotowania oferty a przedstawione Wykonawcy na jego wniosek. 3. Opis samochodu ciężarowego śmieciarki zawiera złącznik nr 5 do SIWZ. 4. Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia: 1) Wartość rynkowa używanego samochodu ciężarowego - śmieciarki tj. cena nabycia, za który Wykonawca zobowiązuje się nabyć wynosi 273000,00 zł netto tj. 335790,00 zł brutto. 2) Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia. 3) Przedmiot leasingu pozostanie własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu, 4) Ubezpieczenie samochodu (OC Auto-casco, NNW) przez okres trwania leasingu ponosi Zamawiający. 5) Warunki leasingu: a) leasing, zwrotny operacyjny z opcją wykupu; b) raty leasingowe miesięczne rosnące przy zachowaniu stałej stopy procentowej; c) okres trwania leasingu – 26 miesięcy (opłata wstępna plus 25 miesięcznych rat leasingowych); d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski; e) płatność rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat -płatności do 15-go dnia każdego miesiąca.; f) wartość wstępnej opłaty leasingowej - 5 % wartości brutto przedmiotu leasingu; g) opłata za wykup przedmiotu leasingu w 26 miesiącu leasingu -15 % wartości brutto przedmiotu leasingu; h) w całkowitą Wartość obciążenia leasingu brutto Wykonawca wliczy wszelkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający w tym opłatę administracyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100); 2. Zasady wnoszenia, zwrotu i zatrzymania wadium. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z Lubartowie w: PKO S.A. I O/Lubartów, nr rachunku: 45 1240 2409 1111 0000 3610 2017. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane — w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy pzp., potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczy, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia……...- do dnia………..", 5) zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 — 4 ustawy pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a — 5 ustawy pzp. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy pzp., którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp, dotyczące: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 poz. 184, z póz. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust.2 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem” 2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 3) Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o którym mowa w pkt 6), kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 6) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty dołącza zobowiązanie/ dokumenty potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty z których bezspornie i jednoznacznie wynika w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. 3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach