Przetargi.pl
Dostawa używanej koparki kołowej

Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24170 Kurów, ul. Głowackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 880 88 03, 880 88 04 , fax. 81 880 88 03
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Głowackiego 43
    24170 Kurów, woj. lubelskie
    tel. 81 880 88 03, 880 88 04, fax. 81 880 88 03
    REGON: 6164156200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparki kołowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania: - używana sprawna koparka kołowa - udokumentowany przebieg maksymalny do 10 000 mtg - ramię trzy razy łamane - maszyna nie starsza niż 2007 rok. - masa koparki : 15-17 ton. - silnik wysokoprężny o mocy : 120-140 kM - lemiesz - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów drogowych; światła hamowania,postojowe ,drogowe , kierunkowskazy, światła alarmowe (kogut ), światła robocze na wysięgniku i maszynie, - układ hydrauliczny, skrzynia biegów oraz silnik bez oznak wycieków. - minimalny zasięg ramienia 8 m. - minimalna głębokość kopania 6 m - nowa łyżka podsiębierna o pojemności od 0,8 m3 do 1,0 m3 - łyżka skarpowa uchylna o szerokości 1,8 m - koparka wyposażona w wyjście hydrauliczne na młot, szybkozłącze oraz uchylną łyżkę skarpową - kabina wyposażona w klimatyzację, kamerę cofania, radio , lusterka zewnętrzne drogowe i robocze oraz wycieraczki - opony koparki błotne (pojedyncze) - zużycie maksymalne 30 % - wyposażenie koparki: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, tablica wyróżniająca, - układ stabilizacji wysięgu - wykonawca dostarczy zamawiającemu DTR oraz katalog części danej maszyny - gwarancja rozruchowa - 200 motogodzin -oferowana koparka kołowa musi pochodzić z produkcji seryjnej . Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymogów niniejszego przetargu. Zamawiający informuje że opis techniczny oferowanej koparki kołowej jest treścią oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie ustawy UZP. 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 5. Wymagania formalne jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na składowisko odpadów w Szumowie będące w administrowaniu Zamawiającego na własny koszt. b) Wykonawca przeszkoli w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia tj. na składowisku odpadów w Szumowie , dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji koparki kołowej bez pobierania dodatkowych opłat. c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołem zdawczo –odbiorczym, podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. d) Przekazany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz kontroli sprawności urządzeń w nich zamontowanych przed podpisaniem umowy, f) Wykonawca winien posiadać ważną umowę dystrybutorską z jednym z producentów maszyn na sprzedaż i serwisowanie w Polsce. g) najbliższa baza warsztatowo-serwisowa w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego z własnym zapleczem serwisowym, magazynem części oraz samochodem serwisowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach