Gmina Gorzków ogłasza przetarg
- Adres: 22-315 Gorzków-Osada, Główna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846838156 , fax. 846838111
- Data zamieszczenia: 2019-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
Główna 9
22-315 Gorzków-Osada, woj. lubelskie
tel. 846838156, fax. 846838111
REGON: 95037169500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Gorzków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania jest dostawa koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego. Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w minimum 2018 roku, z seryjnej produkcji (nie będącej prototypem), przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniający wymagania pojazdu dopuszczanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Certyfikat CE. 2.Szczegółowa charakterystyka maszyny została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia zamawianego sprzętu stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.Zamawiający przewiduje średnią ilość motogodzin pracy maszyny: 1000 mth/rok. 4.Oferowana przez wykonawcę cena musi uwzględniać koszt transportu maszyny do siedziby Zamawiającego. 5.W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie minimum dwóch wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji oraz budowy koparko-ładowarki. 6.Zamawiający dopuszcza dostarczenie tzw. osprzętu dodatkowego (łyżka trapezowa, łyżka skarpowa, pług odśnieżny) w terminie do 90 dni od podpisania umowy i nie podlega ocenie w zakresie kryteriów oceny ofert – termin realizacji). 7.Termin oraz godzinę dostawy należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo z osobą wskazaną w umowie. 8.Dostarczony przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 9.Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. (Uwaga! Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert). Strony ustalają, iż okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10.Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. 11.Wykonawca zapewni rozpoczęcie usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zawiadomienia faksem lub telefonicznie. Maksymalny czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia – 7 dni roboczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa koparko-Ładowarki na potrzeby PSZOK w Gminie Stanin
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby PSZOK w Gminie Stanin
Dodano: 2020-12-16 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2020-09-15 - Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki
Dodano: 2020-03-13 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki z osprzętem
Dodano: 2019-11-04 - Dostawa 1 sztuki używanej koparko – ładowarki
Dodano: 2019-10-31 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowej (rok produkcji 2018 r.) koparko - ładowarki
Dodano: 2018-08-06 - Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2018) koparko- ładowarki
Dodano: 2018-07-30 - Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki kołowej dla Gminy Uchanie
Dodano: 2018-07-13 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowej (rok produkcji 2018 r.) koparko - ładowarki
Dodano: 2018-07-13