Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby PSZOK w Gminie Stanin

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 71158250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby PSZOK w Gminie Stanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej (rok produkcji 2020) kołowej koparko-ładowarki na potrzeby Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Niedźwiadce Gmina Stanin, która realizowana jest w ramach projektu „Budowa PSZOK w Gminie Stanin” 4.1.1. Szczegółowa charakterystyka koparko-ładowarki została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 4.1.2. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie 2 wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie budowy oraz obsługi i eksploatacji koparko-ładowarki. 4.1.3. W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do wykonania bezpłatnego serwisu gwarancyjnego koparko-ładowarki w siedzibie Zamawiającego zawierającego przeglądy, części, materiały eksploatacyjne oraz dojazdy do miejsca stacjonowania. 4.1.4. Oferowana przez Wykonawcę cena musi uwzględniać koszt transportu koparko-ładowarki do wskazanego miejsca dostawy. 4.1.5. Ilekroć w niniejszej specyfikacji podane są nazwy własne, typy urządzeń oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe określenie pożądanego standardu i jakości. Do realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zastosowane rozwiązania równoważne opisywanym o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji postępowania. 4.1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do pisanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Poprzez pojęcie rozwiązań równoważnych należy rozminięć rozwiązania zapewniające uzyskanie parametrów technicznych jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z a art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych – załącznik nr ….. do SIWZ, w którym wykaże, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym, a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. 4.1.7. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji wraz z usługą serwisową na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji wraz z usługą serwisową”. Okres gwarancji wraz z usługą serwisową należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 36 miesięcy, a maksymalny okres wynosi 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł; 12.2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łukowie, Oddział w Staninie, Nr konta: 35 9204 1011 0000 0101 2000 0040 z dopiskiem „Wadium – Przetarg „Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby PSZOK” w ramach programu Budowa PSZOK w Gminie Stanin Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 12.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) kwotę gwarancji; 3) termin ważności gwarancji w formule „od dnia …… - do dnia …….”; 4) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego” w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; lub b) wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; lub d) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.6 Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego. 12.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 12.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12.9 Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.10 Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.14 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach