Przetargi.pl
DOSTAWA UŻYWANEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO DLA JEDNOSTKI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ TJ. OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KAMIENICY Z PRZEZNACZENIEM NA CELE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

Urząd Gminy Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-608 Kamienica, ul. Kamienica 420
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kamienica
    ul. Kamienica 420 420
    34-608 Kamienica, woj. małopolskie
    tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
    REGON: 00053772800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA UŻYWANEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO DLA JEDNOSTKI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ TJ. OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KAMIENICY Z PRZEZNACZENIEM NA CELE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga minimalne wymagania progowe takie jak : 1) rok produkcji pojazdu - nie starszy niż 1993 rok, 2) przebieg samochodu w kilometrach - nie więcej niż 40 000 km, 3) samochód musi być przystosowany lub zarejestrowany do przewozu minimum 8 osób, 4) pojazd musi być aktualnie zarejestrowany w Polsce lub posiadać wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji na terenie kraju, 5) Samochód musi posiadać: - manualną skrzynię biegów z co najmniej 6 biegami do przodu, - napęd na cztery koła (4x4), - silnik wysokoprężny (DIESEL) o mocy minimum 220 kM chłodzony cieczą, - blokadę tylnego mechanizmu różnicowego (mostu), - system ABS, - jednomodułową kabinę załogi z czterema drzwiami wejściowymi, kabina musi być podnoszona w całości za pomocą siłownika hydraulicznego, - uchwyty do pomocowania aparatów powietrznych wewnątrz kabiny, - prawe lusterko elektryczne, lewe lusterko ogrzewane, -autopompę dwustopniową (z wysokim ciśnieniem) o wydajności nie mniejszej niż 2000l/min,; montowaną w tylnej części zabudowy samochodu, zamykaną w zabudowie za pomocą rolety aluminiowej; autopompa sterowana poprzez tablicę sterowniczą umiejscowioną w zabudowie samochodu nad autopompą, - zbiornik na wodę o pojemności minimum 2500 l, - dwa zwijadła szybkiego natarcia o długości minimum 60 m każde, zwijane zarówno ręcznie jak i elektrycznie, - na dachu uchwyty do mocowania drabiny pożarniczej, bosaków oraz innego sprzętu pożarniczego, - urządzenia sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego (zarówno świetlne jak i dźwiękowe) w tym z przodu i z tyłu i musi być wyposażony w światła alarmowe typu stroboskopowego w kolorze niebieskim, - maszt oświetleniowy montowany w tylnej części zabudowy wysuwany pneumatycznie z elektryczną regulacją kąta nachylenia najaśnić, - wyciągarkę elektryczną zamontowaną w tylnej części zabudowy( nie wystającą poza obrys pojazdu), sterowaną poprzez manipulator przewodowy, 6) Tłumik na spalinowy oraz wylot spalin musi być zabudowany przed przednią osią pojazdu, 7) Karoseria oraz zabudowa pojazdu nie może posiadać żadnych widocznych miejsc skorodowanych, 8) Samochód musi być przedstawiony do oględzin i kontroli technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5.W ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej dwa zamówienia. Łączna wartość dwóch zrealizowanych zamówień nie może być mniejsza niż kwota zawarta w ofercie złożonej przez wykonawcę. Wykazane dostawy (nie mniej niż dwie) muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi wskazującymi, iż zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA- załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22.- Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach wg wzoru załącznika nr 4 do specyfikacji 4) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5) 5) Zaakceptowany wzór umowy, zaparafowany przez uprawnioną/upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę (załącznik nr 6) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6) Dokumenty określające parametry techniczne samochodu pożarniczego - (załącznik nr 7) 7) Warunki gwarancji pojazdu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienica.net.pl, www.malopolska.pl/bip/kamienica
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach