Przetargi.pl
1. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego drogi gminnej Barwałd Górny Podżarek (sieć wydzielona AsXS 2x25 mm2 o długości 575,0 m oraz sieć wspólna AsXS 2x25 mm2 o długości 229,0 m) w miejscowości Barwałd Górny. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego (sieć wydzielona YAKY 4x35 mm2 o długości 240,0 m) ulicy Piaskowej położonej w miejscowości Kalwaria Zebrzydowska

Gmina Kalwaria Zebrzydowska ogłasza przetarg

  • Adres: 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8766218 , fax. 033 8766301
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalwaria Zebrzydowska
    ul. Mickiewicza 7 7
    34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
    tel. 033 8766218, fax. 033 8766301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego drogi gminnej Barwałd Górny Podżarek (sieć wydzielona AsXS 2x25 mm2 o długości 575,0 m oraz sieć wspólna AsXS 2x25 mm2 o długości 229,0 m) w miejscowości Barwałd Górny. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego (sieć wydzielona YAKY 4x35 mm2 o długości 240,0 m) ulicy Piaskowej położonej w miejscowości Kalwaria Zebrzydowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego drogi gminnej Barwałd Górny Podżarek (sieć wydzielona AsXS 2x25 mm2 o długości 575,0 m oraz sieć wspólna AsXS 2x25 mm2 o długości 229,0 m) w miejscowości Barwałd Górny. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego (sieć wydzielona YAKY 4x35 mm2 o długości 240,0 m) ulicy Piaskowej położonej w miejscowości Kalwaria Zebrzydowska. Szczegółowo roboty określone są w załączonym projekcie budowlanym, pozwoleniach na budowę nr NBZ 7351-50/KZ/2009 z dnia 19.06.2009 r. i NBZ 7351-78/KZ/2009 z dnia 15.07.2009 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wybrany Wykonawca zgodnie z pismem nr OZKr.ED.562-327/09 z dnia 07.04.2009 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie, ul. Kanonicza 24, podczas prowadzenia prac ziemnych związanych z budową linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY 4x35 mm2 o długości 240,0 m na działkach w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Piaskowa, zapewni nadzór archeologiczny, na który należy uzyskać pozwolenie w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Krakowie. Wybrany Wykonawca zgłosi rozpoczęcie budowy w PINB w Wadowicach, zaś po zakończeniu budowy wykona geodezyjną inwentaryzację obiektu i zawiadomi PINB o zakończeniu budowy. Do Wykonawcy należeć będzie również obowiązek załatwienia wszelkich formalności związanych z przedmiotową inwestycją pomiędzy Zamawiającym a Zakładem Energetycznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości ofert, brane będą pod uwagę oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń lub dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: a) nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. 2.3 W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt b, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował, d) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - budowlane w zakresie: kierownika budowy w specjalności instalacyjno - elektrycznej. 2.4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, pod uwagę brane będą oferty: a) posiadające polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzeniu spełnienia warunków wymaganych od wykonawców pkt. 2.3 a, b, c, d sprawdzane będą łącznie /pod uwagę brany będzie łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną/, natomiast punkty 2.1 a, 2.2 a, 2.4 a, indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną. Każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. oświadczenie, że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. w przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 4. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym zakresie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do specyfikacji, 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - załącznik nr 5 do specyfikacji. 8. uprawnienia budowlane: w zakresie kierownika budowy: - w specjalności instalacyjno-elektrycznej, oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca winien dysponować przynajmniej jedną osobą z w/w branży. 9. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 11. kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach