Przetargi.pl
Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Paczkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-370 Paczków, Mickiewicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774316411 , fax. 774316422
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Paczkowie
    Mickiewicza 3
    48-370 Paczków, woj. opolskie
    tel. 774316411, fax. 774316422
    REGON: 368792929
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych. Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi w formie leasingu operacyjnego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę jednego, używanego, sprawnego technicznie samochodu specjalistycznego, wyprodukowanego w minimum 2013 roku, spełniającego normy w zakresie emisji spalin, jak również wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA:  rodzaj paliwa diesel  kierownica po lewej stronie  podwozie dwu osiowe  tylne koła podwójne  rok produkcji min. 2013  moc silnika min. 260 KM  pojemność silnika 7000 – 7200 cm3  norma emisji spalin min. EURO 5  dopuszczalna ładowność min. 6000 kg  liczba osi 2  rozstaw osi 3500-3800 mm  przebieg max 230 000 km  blokada tylnego mostu  ABS  kamera cofania  zawieszenie pneumatyczne przód i tył  dopuszczalna masa całkowita 18000 kg  kabina dzienna 3 miejscowa  automatyczna skrzynia biegów 6 biegów + wsteczny  klimatyzacja  tempo mat  światła ostrzegawcze z przodu i z tyłu samochodu ZABUDOWA  rok produkcji min. 2013  jednokomorowa zabudowa  pojemność całkowita przestrzeni ładunkowej min. 13,5 m3  jedna płyta wypychowa dla komory ładunkowej  prasa ze zgniotem linowym  zasyp przystosowany do opróżniania pojemników od 60 L – 1100 l wraz z łapami pomocniczymi do pojemności 1100 l oraz otwieraniem klap , przystosowany do opróżnienia kontenerów wciąganych  zabudowa wyposażona w joystick proporcjonalny płynny  wciągarka linowa dla kontenerów  wyłącznik awaryjny  mechanizm zagęszczający odpady liniowo – płytowy  szerokość wsypu 2 m  mechanizm do zdalnego opróżniania pojemników umieszczony po obydwu stronach odwłoka , wyposażony w joystick o płynnej regulacji WYPOSAŻENIE DODATKOWE  trójkąt ostrzegawczy  apteczka  gaśnica  podnośnik 10000 kg  klucz do kół  wbudowany alkomat kierowcy sprzężony z zapłonem Inne wymagania:  Pojazd zarejestrowany na terenie RP lub komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji  W ramach zamówienia Dostawca przeszkoli min. 3 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie BHP, budowy, obsługi, konserwacji i eksploatacji pojazdu, potwierdzeniem będzie protokół szkolenia Gwarancja i serwis pogwarancyjny  Na podwozie i zabudowę, stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udzielenie gwarancji mechanicznej nie mniej niż 2 miesiące.  Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu przekazania samochodu.  W przypadku wystąpienia usterek w przedmiocie umowy w okresie gwarancji Wykonawca winien je usunąć na własny koszt w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego, po konsultacjach z Wykonawcą, a w przypadku braku uzgodnień w terminie nie dłuższym niż 7 dni.  Wykonawca zobowiązany będzie usunąć stwierdzone wady na miejscu, a jeżeli to niemożliwe w swoim warsztacie, przy czym koszt przetransportowania samochodu ponosi Wykonawca.  Z gwarancji mechanicznej wyłączone są wady będące skutkiem naturalnego zużycia elementów pojazdu, czyli takiego zużycia, które nie jest wynikiem wady materiału lub wykonania.  Koszty obowiązkowych przeglądów okresowych podwozia i zabudowy w tym materiałów eksploatacyjnych, koszty dojazdów serwisu do miejsca wykonania przeglądu, w okresie obowiązywania gwarancji ponosi Zamawiający.  Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.  Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego zamówienia przekaże Zamawiającemu dokument gwarancyjny, zawierającą wszystkie wymagane warunki.  Koszty ubezpieczenia OC, AC, NNW pojazdu ponosi Zamawiający. Czynności związane z odbiorem zamówienia:  Wykonawca zobowiązany jest pisemnie – pocztą, pocztą elektroniczną lub faksem, powiadomić Zamawiającego, o gotowości przekazania przedmiotu zamówienia, w terminie określonym w zawartej umowie, a Zamawiający wyznaczy termin odbioru po telefonicznej konsultacji z przedstawicielem wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni, chyba że strony wyrażą zgodę na inny termin.  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego,  Podczas odbioru przedstawiciele Zamawiającego dokonają sprawdzenia kompletności przedmiotu zamówienia oraz jego zgodność z opisem i wymaganiami zawartym w SIWZ i umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach