Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Wawel
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 684 876 , fax. 322 936 764
- Data zamieszczenia: 2020-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
ul. Wawel 15
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 323 684 876, fax. 322 936 764
REGON: 27279704500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Sosnowcu. Oferowane urządzenie - musi być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, (rok produkcji 2020), musi posiadać wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP (dostarczone z kartami gwarancyjnymi). 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montaż, instalację i uruchomienie urządzenia, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego (po montażu i uruchomieniu), a także koszt świadczenia serwisu gwarancyjnego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ nazwany AIT, zamówienie podzielone jest na pakiety: Pakiet 1 - Autoklaw, Pakiet 2 - Rejestrator Holtera 2 szt, Pakiet 3 - Cystoskop, Pakiet 4 - Aparaty EKG 3 szt., 4) Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 5) Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Sosnowcu 6) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenie - nie krótszy niż 24 miesiące. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup aparatu EKG - 4 sztuki
Dodano: 2019-07-18 - Zakup aparatu EKG wraz z wyposażeniem – 1 szt.
Dodano: 2018-04-04 - Zakup aparatu EKG.
Dodano: 2018-01-30 - Zakup urządzeń podtrzymujących i monitorujących parametry życiowe
Dodano: 2017-12-11 - Zakup aparatury medycznej - Aparat EKG wraz z wyposażeniem – 3 szt w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku”.
Dodano: 2017-11-09 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę aparatury medycznej oraz sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Dodano: 2017-09-08