Przetargi.pl
Zakup aparatu EKG.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatu EKG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu EKG. Szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji ("Formularz cenowy"), załącznik nr 1.2 do specyfikacji ("Specyfikacja techniczna"). Załącznik 1.2 określa wymagania zamawiającego, które muszą zostać spełnione. Załącznik nr 1.3 do specyfikacji określa "Warunki gwarancji jakości i serwisu". Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i 1.2 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Termin realizacji dostawy do 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki zamówienia określone są załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Wzór umowy"). Dostarczany asortyment musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorach załącznika nr 1.1 - 1.3 do oferty, - posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: - do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: - do oferty - Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów, ze względu na brak określenia warunków udziału w postępowaniu. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - do oferty - dołączyć załączniki 1.2 ("Specyfikacja techniczna") i 1.3 ("Warunki gwarancji i serwisu") oraz następujące oświadczenie: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany i opisany w załączniku nr 1.1 i 1.2 do specyfikacji dopuszczenia do obrotu i do używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego (przed rozstrzygnięciem). Oświadczenie to zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Ww. wzory załączników nr 1.2 - 1.3 należy wypełnić w całości, bez wprowadzania zmian w ich treści - stanowią one integralną część oferty - deklarację wykonawcy co do jej treści, stąd brak tych załączników, zawierających treści zgodne z wzorami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty (po uprzednim wykonaniu przez zamawiającego wszystkich czynności przewidzianych Ustawą w zakresie oceny ofert). Nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach