Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owców -7 cześci

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Rzemieślnicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 573 , fax. 326 722 256
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Rzemieślnicza 9
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 573, fax. 326 722 256
    REGON: 68647085927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owców -7 cześci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców w IV kwartale 2020r. do Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu. Postępowanie jest prowadzone z podziałem na 7 części: Część 1 - Ziemniaki Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3a). Część 2 – Warzywa korzeniowe Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3b). Część 3 – warzywa kapustne Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3c). Część 4 – kiszonki Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3d). Część 5 - pieczarki Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3e). Część 6 – Różne warzywa Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3f). Cześć 7 – Owoce Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 8:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. Opis wraz z asortymentem został wskazany został w w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 3g). 2. Dom Pomocy społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza9, 42-400 Zawiercie wymaga, aby warzywa i owoce dostarczane w trakcie realizacji umowy były wysokiej jakości, I gatunku , świeże, soczyste, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 3. Cały asortyment powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 5. Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe HACCP. 6. Realizacja dostaw odbywać się będzie bezpośrednio do magazynu żywnościowego do Domu Pomocy Społecznej, ul. Rzemieślnicza 9, 42- 400 Zawiercie. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez wyznaczonego pracownika Domu Pomocy Społecznej 7. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 8. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy wartości nominalnej umowy. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 9. Dom Pomocy Społecznej ma prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji formularza asortymentowo-cenowego. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń o wykonanie umowy i pozostałą część wynagrodzenia. 10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Jeżeli wymaga tego specyfika zamawianego produktu, Wykonawca dostarczy go w dodatkowym opakowaniu chroniącym przed uszkodzeniem, utratą właściwości, zniszczeniem w trakcie transportu. 11. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: - ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 12. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości . 13. Wykonawca będzie realizował dostawy przedmiotu zamówienia do Domu Pomocy Społecznej, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu Wykonawcy musi być dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. 14. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Dom Pomocy społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny, w terminie …… (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza9, 42-400 Zawiercie może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty. Termin realizacji reklamacji stanowi kryterium oceny ofert – opisany w rozdziale XXII SIWZ. 15. W przypadku dostarczenia towaru: a) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie może odmówić jego przyjęcia. b) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42- 400 Zawiercie, może odmówić przyjęcia dostawy. c) z opóźnieniem w terminie dostawy – Dom Pomocy Społecznej, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie,może odmówić jej przyjęcia. 16. Miejsce dostawy : Dom Pomocy Społecznej ul. Rzemieślnicza 9 42-400 Zawiercie 17. Obowiązki Wykonawcy określa również Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony zgodnie z instrukcją Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 3a, 3b,3c,3d,3e,3f ,3g do SIWZ – odpowiednio w zakresie tej części na którą składana jest oferta; b) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), c) Inne dokument(-y) 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach