Przetargi.pl
Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rok 2024

Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, dr Emila Cyrana 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343564004
  • Data zamieszczenia: 2024-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
    dr Emila Cyrana 10
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343564004
    REGON: 001270196
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rok 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu w 2024 roku. Szczegółowy wykaz oraz ilości szacowane dostarczanych produktów zawiera załącznik nr 2.1. do SWZ - formularz cenowy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.Warunki realizacji zamówienia:- sukcesywne dostawy własnym transportem (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego, mieszczącej się w Lublińcu (42-700) przy ul. dr E. Cyrana 10 oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;- dostawy 2-3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 9:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;- dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;- do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu w 2024 roku. Szczegółowy wykaz oraz ilości szacowane dostarczanych produktów zawiera załącznik nr 2.2. do SWZ - formularz cenowy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.Warunki realizacji zamówienia:- sukcesywne dostawy własnym transportem (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego, mieszczącej się w Lublińcu (42-700) przy ul. dr E. Cyrana 10 oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;- dostawy 2-3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 9:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;- dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;- do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach