Przetargi.pl
Dostawa urządzeń laboratoryjnych, realizacja według zadań

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń laboratoryjnych, realizacja według zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych według poniższych zadań: ZADANIE 1: Cieplarka laboratoryjna - szt. 1, urządzenie fabrycznie nowe, opis techniczny, warunki formalne oraz termin dostawy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE 2: Rejestrator temperatury - szt. 1, urządzenie fabrycznie nowe, opis techniczny, warunki formalne oraz termin dostawy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE 3: Szafa termostatyczna - szt. 1, urządzenie fabrycznie nowe, opis techniczny, warunki formalne oraz termin dostawy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE 4: Inkubator laboratoryjny - szt. 1, urządzenie fabrycznie nowe, opis techniczny, warunki formalne oraz termin dostawy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Opis minimalnych warunków gwarancyjnych: 2.1.Minimalny wymagany, bezwarunkowy okres gwarancji na poszczególne zadania - min. 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo-odbiorczego). 2.2.Czas usunięcia usterki w okresie gwarancyjnym 7 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. 2.3.W przypadku usterki, której czas realizacji będzie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe zapewnienie bezpłatnego (bez kosztów udostępnienia) urządzenia zastępczego na czas trwania naprawy. 2.4.Koszty transportu urządzenia do punktu serwisowego w przypadku awarii pokrywa Wykonawca (Gwarant). 2.5.Przeglądy gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego lub w serwisach na terenie kraju. W przypadku przeglądu gwarancyjnego poza siedzibą Zamawiającego koszty transportu pokrywa Wykonawca (Gwarant). 2.6.Serwis pogwarancyjny zapewniający dostawę części zamiennych lub naprawę w terminie 7 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia lub zamówienia. 2.7.W przypadku usterki pogwarancyjnej, której czas realizacji lub dostawy części będzie dłuższy niż podany powyżej umożliwienie odpłatnego wykorzystania urządzenia zastępczego na czas trwania naprawy lub dostawy. 2.8.W przypadku zawiązania konsorcjum, wchodzący w jego skład członkowie wyznaczą przedstawiciela, którego wkład finansowy w realizację zamówienia jest największy. Wyznaczony reprezentant odpowiedzialny będzie za realizację warunków gwarancyjnych. 3.Inne zobowiązania Wykonawcy: 4.Wykonawca realizujący przedmiot postępowania zapewni bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi i funkcjonowania przedmiotu zamówienia 10 pracownikom wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1.Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wraz z określonymi w SIWZ. 2.Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostawą co najmniej 2 porównywalnych urządzeń. 3.Przedstawiający dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1, stosownie do zadań na jakie składana jest oferta, wraz z oświadczeniem że oferowany produkt jest zgodny z treścią owego załącznika. 4.Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. X SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 4 lub 4a. 3.Oświadczenie, że produkt spełnia wymagania określone w załączniku nr 1. 4.Kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 5). 5.Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust IX pkt. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw urządzeń, wykaz odbiorców oraz pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 6.Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust IX pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 1, stosownie do zadania na które składana jest oferta. 7.W przypadku składania oferty do kilku zadań, dokumenty określone pkt 3, pkt 5 oraz pkt 6. składane są dla każdego zadania osobno. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. X SIWZ, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. X pkt 1 SIWZ są składane dla każdego partnera z osobna, - pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancyjnego, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6.Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach