Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH PUNKTÓW KAMEROWYCH ŁĄCZNIE Z WŁĄCZENIEM DO SIECI MONITORINGU MIEJSKIEGO

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH PUNKTÓW KAMEROWYCH ŁĄCZNIE Z WŁĄCZENIEM DO SIECI MONITORINGU MIEJSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch punktów kamerowych na terenie parku miejskiego w Łukowie z włączeniem do sieci monitoringu miejskiego oraz przeniesienie szafy sterowania w Centrum Monitoringu do pomieszczenia klimatyzowanego w ramach zadania Rozbudowa Centrum Monitoringu - zakup monitora wraz z dekoderem i innymi urządzeniami oraz zakup i montaż dwóch punktów kamerowych łącznie z włączeniem do sieci monitoringu miejskiego. Punkty kamerowe zlokalizowane na terenie parku miejskiego w Łukowie przy ulicy Warszawskiej zamontowane winny być na słupach ustawionych i zasilonych w energię elektryczną przez Zamawiającego. Przesył sygnału z punktów kamerowych do Centrum Monitoringu zlokalizowanego w Komendzie Powiatowej Policji w Łukowie przy ulicy Międzyrzeckiej 9 winien odbywać się drogą radiową. Do obsługi dwóch nowych punktów kamerowych przewiduje się wyposażenie Centrum Monitoringu w dodatkową klawiaturę oraz komputer z monitorem 22 cale. Ze względu na przegrzewanie urządzeń w szafie sterowania systemem należy w ramach zadania przenieść szafę z pomieszczenia obsługi do klimatyzowanego pomieszczenia serwerowni Komendy Policji. Urządzenia monitoringu powinny być jednakowe pod względem rozwiązań technicznych i technologicznych. Zastosowane rozwiązania sprzętowe powinny umożliwiać dalszą rozbudowę systemu. Instalowane punkty kamerowe muszą zapewniać stalą obserwację wyznaczonego dla nich obszaru, poprawnie działać i spełniać założone funkcje przy oświetleniu dziennym i nocnym. Zamontowane urządzenia muszą być zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych oraz wandaloodporne. Parametr techniczne oraz ilości zamawianych urządzeń oraz robót montażowych: 1. Kamera Bosch lub równoważna o parametrach nie mniejszych niż: przetwornik obrazu CCD ? cala Exview HAD (752x582 pikseli PAL/768x494 pikseli NTSC), obiektyw 36-krotny zoom (3,4-122,4 mm), zoom cyfrowy 12-krotny, czułość 30 IRE 50 IRE, wyjście wizyjne 1,0 Vpp 7511 z kompletem zawieszeń, w głowicy szybkoobrotowej, przeznaczona do pracy w trybie dzień/noc w warunkach zewnętrznych (podgrzewanie i osłona przeciwsłoneczna), wyposażona w obudowę wandaloodporną - 2 kpl. 2. Szafka teletechniczna sterowania punktem kamerowym, wykonana z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o klasie szczelności IP nie mniej niż 65 - 2 kpl. 3. UPS wolnostojący o mocy czynnej/pozornej 210/325, czas przełączenia nie więcej niż 8 ms, czas podtrzymania przy 100% / 50% obciążenia nie mniej niż 6,6 / 23,4 minuty - 2 szt. 4. Radiolinia o przepustowości netto nie mniej niż 18 Mb/s, pracująca w paśmie 5,4-5,9 GHz, wyposażona w nim. l port Ethernet 10/100 Mbps - 2 kpl. 5. Materiały instalacyjne punktów kamerowych - 2 kpl. 6. Licencja na 2 punkty kamerowe - l szt. 7. Licencja klawiatury - l szt. 8. Klawiatura -1 szt. 9. Komputer do obsługi systemu wyposażony w procesor dwurdzeniowy o częstotliwości 2,5 GHz, szyna FSB 800 MHz, dysk twardy 160 GB SATAII, pamięć RAM l GB, karta graficzna zintegrowana i umieszczona w splocie PCI-E, karta sieciowa 10/100/1000 BaseTX, gniazda rozszerzeń na płycie głównej PCI - 3 szt; PCI-E lx - l szt; PCI-E 16x - 2 szt, interfejsy D-sub LAN PS/2 - 2 szt; USB - 10 szt, nagrywarka DVD RW+/-, system operacyjny Windows XP Professional lub równoważny. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem (programu), aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego. - l szt. 10. Monitor o przekątnej 22 cale - 1 szt. 11. Materiały instalacyjne Centrum Monitoringu - l kpl. 12. Prace montażowe związane z rozmieszczeniem kamer i włączeniem ich do systemu, rozbudową stanowiska sterowania w Centrum Monitoringu oraz przeniesieniem istniejącej szafy sterowania do pomieszczenia klimatyzowanego -1 kpi. Zamawiający informuje, że na terenie miasta funkcjonuje sieć monitoringu wyposażona w kamery BOSCH oraz komputery z systemem operacyjnym Windows XP. Użycie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką zamówienia. Podane w opisach nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyzcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. * nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone oddziale 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w oddziale 3 wykazujące spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. 4. Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 3, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 5. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty oddzielnie dla każdego z nich). 2) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach