Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2014-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia, w tym: 1) komputery stacjonarne - 16 szt. 2) komputer przenośny - 1 szt. 3) serwer komputerowy - 1 szt. 4) monitory ciekłokrystaliczne - 16 szt. 5) zasilacze awaryjne - 6 szt. 6) licencja dostępu użytkownika do serwera komputerowego - 245 szt. 7) oprogramowania (pakiet biurowy) - 17 szt. 8) drukarki - 9 szt. 9) tonery - 27 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne są zawarte w zał. nr 1a do siwz. 3. Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż: a) 60 miesięcy - na serwer komputerowy określony w poz. nr 3 załącznika nr 1a do siwz; b) 36 miesięcy - na komputery stacjonarne określone w poz. nr 1 załącznika nr 1a do siwz, monitory ciekłokrystaliczne określone w poz. nr 4 załącznika nr 1a do siwz, zasilacze awaryjne określone w poz. nr 5 załącznika nr 1a do siwz; c) 24 miesiące - komputer przenośny określony w poz. nr 2 załącznika nr 1a do siwz, drukarki wymienione w poz. nr 8, 10 i 12 załącznika nr 1a do swiz, licząc od dnia odbioru bez zastrzeżeń; d) 12 miesięcy - tonery wymienione w poz. nr 9, 11 i 13 załącznika nr 1a do swiz, licząc od dnia odbioru bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca zapewni w czasie trwania gwarancji czas naprawy, tj. dla: a) komputerów stacjonarnych, komputera przenośnego, monitorów, drukarki, zasilaczy awaryjnych, tonerów - nie dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia awarii, b) serwera komputerowego - nie dłuższy niż 1 dzień, licząc od dnia zgłoszenia awarii, 3) w przypadku niemożliwości dokonania naprawy urządzeń w wyznaczonym terminie, wykonawca dostarczy i zainstaluje urządzenia zastępcze o parametrach nie gorszych od uszkodzonych urządzeń, które zostaną niezwłocznie zwrócone po odbiorze naprawionych urządzeń; 4) urządzenia zastępcze nie mogą być dłużej użytkowane przez Zamawiającego niż 30 dni; 5) wszelkie koszty związane z dostawą, odbiorem i naprawą gwarancyjną ponosi wykonawca; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wymontowania twardego dysku z urządzenia, celem zabezpieczenia danych, w obecności przedstawiciela Wykonawcy; 7) w przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych, tj. wyprodukowanych przez innego producenta niż producent drukarki, Wykonawca zapewni ten sam poziom jakości wydruku i wydajności jak materiały produkowane przez producenta drukarki. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub pokrycia kosztów naprawy dostarczonych drukarek w przypadku gdy drukarki te zostaną uszkodzone w wyniku wykorzystania dostarczonych wadliwych materiałów eksploatacyjnych. Fakt uszkodzenia wadliwym materiałem zostanie potwierdzony opinią niezależnego serwisu w takim tylko przypadku. Wszelkie koszty dotyczące naprawy, transportu i opinii pokrywa Wykonawca. 4. Odbiór urządzeń komputerowych stanowiących przedmiot zamówienia nastąpi w formie protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, po dostarczeniu i uruchomieniu urządzeń komputerowych w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia po jego odbiorze bez zastrzeżeń, w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach