Przetargi.pl
Dostawa urządzeń drukujących

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 777 90 23, , fax. -
    REGON: 22287361000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.cui.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń drukujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj: a) część 1 –dostawa dwóch urządzeń dla BWE – zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; b) część 2 –dostawa jednego urządzenia dla DIT - zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji. 4. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 30232110-8 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach