Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 80 493
REGON: 15310000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu drukującego i skanującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu drukującego i skanującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, . obejmującym części zwane zadaniami od Zadania I do Zadania V. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do SIWZ określa podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie sprzętu komputerowego będącego przedmiotem niniejszego postępowania. W Formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ w tab. I Wykonawca winien wskazać modele sprzętu komputerowego spełniające wymagania Zamawiającego, które oferuje w danej części (zadaniu), poprzez podanie nazwy handlowej oferowanego sprzętu wraz z dokładnym opisem parametrów sprzętu i/lub podanie kodu producenta oferowanego modelu umożliwiającego jednoznaczną identyfikację oferowanego sprzętu. W przypadku braku możliwości jednoznacznej identyfikacji zaoferowanego sprzętu oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 4. Źródło finansowania: Zadanie IV jest finansowane z projektu „Nowa jakość - nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni” o numerze POWR.03.05.00-00-Z221/18 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 8 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-08-06 - Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych
Dodano: 2020-05-19 - Dostawa sprzętu drukującego i skanującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-03-17 - Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Dodano: 2020-03-05 - Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa skanerów i drukarek dla sądów apelacji wrocławskiej.
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2019-10-18 - Zakup urządzeń drukujących
Dodano: 2019-09-30 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Głogowie
Dodano: 2018-03-13