Przetargi.pl
Dostawa skanerów i drukarek dla sądów apelacji wrocławskiej.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 987 777 , fax. 717 987 714
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 987 777, fax. 717 987 714
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanerów i drukarek dla sądów apelacji wrocławskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego, nieużywanego oraz sprawnego technicznie, spełniającego minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia; b) zapewnienie gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, z zastrzeżeniem § 10 ust. 3, na okres i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia. 2. Wraz ze Sprzętem Wykonawca dostarczy Odbiorcy instrukcję obsługi Sprzętu w języku polskim lub angielskim oraz dokument potwierdzający udzielenie gwarancji na okres wskazany w Załączniku nr 1 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia. Dokumenty mogą być dostarczone również w postaci elektronicznej. 3. W ramach niniejszej Umowy Wykonawca dostarczy następujące kategorie Sprzętu: a. Skaner stacjonarny format dowolny T-05-022-02-002 – ilość: 28 szt. b. Skaner stacjonarny format dowolny T-05-022-03-002 – ilość: 8 szt. c. Drukarka laserowa monochromatyczna A3 T-05-23-02-002 – ilość: 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Szczegółowe informacje w zakresie wniesienia wadium podane są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach