Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23, , fax. -
REGON: 22287361000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.cui.wroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj: a) część 1 –dostawa urządzeń dla UM – zakres, ilość i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; b) część 2 –dostawa urządzeń dla PE - zakres, ilość i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający, przy realizacji niniejszego zamawiania, przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającej na zwiększeniu ilości zakupionego Sprzętu, o którym mowa w załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że zwiększenie o którym mowa powyżej nie może przekroczyć limitu środków wyrażonych w wartości brutto: a) dla części 1 - 55 350,00 zł b) dla części 2 – 36 900,00 zł 4. Prawo opcji, o którym mowa w pkt 3 dotyczy uprawnienia Zamawiającego do zlecenia Wykonawcy dostawy urządzeń drukujących, tożsamych z urządzeniami dostarczanymi w ramach podstawowego zakresu zamówienia, do kwot wskazanych powyżej. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji najpóźniej do 31.12.2019 r. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji. 6. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 30232110-8 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ). 10. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-08-06 - Dostawa sprzętu drukującego i skanującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-06-19 - Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych
Dodano: 2020-05-19 - Dostawa sprzętu drukującego i skanującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-03-17 - Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Dodano: 2020-03-05 - Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa skanerów i drukarek dla sądów apelacji wrocławskiej.
Dodano: 2019-11-07 - Zakup urządzeń drukujących
Dodano: 2019-09-30 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Głogowie
Dodano: 2018-03-13