Przetargi.pl
Dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne urządzeń komputerowych, sieciowych i monitoringowych dla Nadleśnictwa Solec Kujawski

Nadleśnictwo Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. Leśna 64
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871471 , fax. 052 3871305
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Solec Kujawski
    ul. Leśna 64 64
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871471, fax. 052 3871305
    REGON: 09055075600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Solec Kujawski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne urządzeń komputerowych, sieciowych i monitoringowych dla Nadleśnictwa Solec Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne urządzeń komputerowych, sieciowych i monitoringowych dla Nadleśnictwa Solec Kujawski. 1. Dostawa dotyczy: - komputery stacjonarne - 12 szt., - komputery przenośne - 7 szt., - urządzenia wielofunkcyjne - 4 szt., - dysk sieciowy - 1 szt., - czytniki kart - 12 szt., - instalacja, konfiguracja, uruchomienie, przeprowadzenie testów, serwis (z gotowością serwisową do 6 godzin) dostarczonego sprzętu w okresie minimum 3 lat, oraz wsparcie merytoryczne w okresie 3 lat, - przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konfiguracji dostarczonych urządzeń, - migracja danych ze starych jednostek na jednostki dostarczone, - odebranie od Zamawiającego sprzętu podlegającego wymianie. 2. Specyfikację techniczną (rodzaje, parametry, funkcje) i ilościową zamawianych urządzeń (wymagania minimalne, dopuszcza się rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności) oraz specyfikację usługową zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ. Kompatybilność - Urządzenia będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą być w pełni kompatybilne, to znaczy nie powodować ograniczeń funkcjonalnych w działaniu i współpracy z systemem informatycznym Lasów Państwowych (SILP), usługą Active Directory (AD) oraz innymi elementami systemu takimi jak sieci LAN i WAN Lasów Państwowych. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia. Ogólne wymagania w zakresie pochodzenia, produkcji i gwarancji: - dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, - urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich, - poszczególne rodzaje urządzeń muszą pochodzić od jednego producenta i być objęte gwarancją opartą o świadczenia serwisowe producenta niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy. Do każdego urządzenia dołączona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim i dokument gwarancyjny. Oferowany serwis gwarancyjny musi zapewnić Zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji: - możliwość zgłoszenia awarii urządzenia bezpośrednio producentowi urządzenia (a nie tylko Wykonawcy zamówienia), - możliwość pobierania bezpośrednio od producenta nowych wydań oprogramowania zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, jednakże w ramach ogólnie dostępnej oferty producenta, a także w ramach wykupionego zestawu funkcjonalności oprogramowania i wykupionej konfiguracji urządzeń, wraz z wolnym od dodatkowych opłat prawem (tj. licencją) do korzystania z pobranego oprogramowania na zasadach określonych w warunkach licencyjnych dla użytkownika końcowego, - naprawę lub wymianę urządzenia w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od zdiagnozowania awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości: - 1 000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275, z 2008 Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO SA. O Solec Kujawski nr: 26 1240 3507 1111 0000 3057 6287 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy: Dostawa, uruchomienie, serwis oraz wsparcie techniczne urządzeń komputerowych, sieciowych i monitoringowych dla Nadleśnictwa Solec Kujawski. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Zamawiający zaleca by w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Dopisanie przez gwaranta dodatkowych warunków poza koniecznością przedstawienia umocowania prawnego osoby występującej w imieniu beneficjenta do żądania wypłaty wadium w formie pieniężnej może spowodować nie przyjęcie wadium i odrzucenie oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 9. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 12. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny brutto w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): a) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy podany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275, z 2008 Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dostawy, uruchomienia (zainstalowanie) i przeprowadzenia szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach