Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w latach 2020 - 2022

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w latach 2020 - 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - wykonanie tablic rejestracyjnych według przepisów obowiązujących w dniu dostawy , - dostarczanie na własny koszt tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi (w paczkach po 50 sztuk) do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Będzinie - z siedzibą w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17, - odbieranie tablic rejestracyjnych z w/w Wydziału przeznaczonych do likwidacji i ich utylizację przygotowanych w paczkach do 50 sztuk o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania. 2. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1751 z późn. zmianami), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547) oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w czasie trwania umowy. 3. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Tekst jednolity z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy następujące rodzaje tablic: 1. Tablice rejestracyjne jednorzędowe seryjne - 71 000 szt. ( samochodowe jednorzędowe, przyczepy, naczepy, tablice dodatkowe oraz wtórniki tablic jednorzędowych: zabytkowych, indywidualnych, tymczasowych, badawczych) 2. Tablice rejestracyjne motocyklowe – 2 500 szt. seria + wtórnik 3. Tablice rejestracyjne motorowerowe – 1 600 szt. seria + wtórnik 4. Tablice rejestracyjne zwyczajne dwurzędowe - 450 szt. seria + wtórnik ( samochodowe, przyczepy, naczepy, indywidualna, dodatkowa, zabytkowa, tymczasowa) 5. Tablice rejestracyjne indywidualne: - samochodowe jednorzędowe – 160 szt. - samochodowe dwurzędowe – 30 szt. - motocyklowe – 30 szt. 6. Tablice rejestracyjne zabytkowe: - samochodowe jednorzędowe – 140 szt. - samochodowe dwurzędowe – 40 szt. - motocyklowe – 20 szt. 7. Tablice rejestracyjne tymczasowe - samochodowe jednorzędowe – 400 szt. - samochodowe dwurzędowe – 20 szt. - motocyklowe – 20 szt. - motorowerowe – 20 szt. 8. Tablice samochodowe zmniejszone seria + wtórnik – 200 szt. 9. Profesjonalne tablice rejestracyjne - samochodowe jednorzędowe – 150 szt. - motocyklowe – 30 szt. - motorowerowe – 20 szt. Razem – 76 830 szt. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości dostarczanych tablic są ilościami szacunkowymi, faktyczna liczba realizowanych dostaw będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, m. in. w związku ze zmianami w przepisach prawa. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ww. wartości, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. Zamówienie obejmuje również dostawę 45 000 szt. ramek montażowych do umieszczenia w niej tablicy rejestracyjnej jednorzędowej oraz dwurzędowej bez konieczności jej przewiercania, wykonanej z tworzywa sztucznego wraz z nadrukiem reklamowym w kolorze białym wg wzoru Zamawiającego – załącznik Nr 5 do SIWZ. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy w powiązaniu z art. 30 ust 9 ustawy (adekwatnie do przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydany przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Tekst jednolity z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach