Powiat Pszczyński ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2018-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2018-2020. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2015-2017 w ilości nie większej niż 55.610 sztuk. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego wraz z ich utylizacją.Tablice z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz.U.2016.1038 t.j. z dnia 2016.07.18) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U.2012.585 z dnia 2012.05.25). Dostarczone tablice muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.2017.1260 t.j. z dnia 2017.06.27). Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10 odbywać się będzie własnym transportem Wykonawcy.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych : A. SAMOCHODOWE ZWYCZAJNE B. MOTOCYKLOWE/ CIĄGNIKOWE C. MOTOROWEROWE D. INDYWIDUALNE E. ZABYTKOWE SAMOCHODOWE F. ZABYTKOWE MOTOCYKLOWE G. TYMCZASOWE. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Szczegółowy zakres dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres Dostawy). Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2017.1579 z dnia 2017.08.24) o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 06.11.2017 do godz. 10.00. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto nr 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. Nazwa i adres Banku: Bank Spółdzielczy w Pszczynie; 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 6 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w ofercie. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce foliowej, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione (wymieniać nazwy) na wszystkie podmioty działające wspólnie lub może być wystawiona tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ten podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Gwarancja musi zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) ze wskazaniem jego (ich) siedziby oraz okoliczności zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust. 5 Ustawy PZP, które będą dotyczyć Wykonawcy.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy PZP, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera pkt IX siwz.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek w sytuacji, jeżeli przedłoży aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z przepisami art. 75a – 75c ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tekst jednolity ( Dz.U.2017.1260 t.j. z dnia 2017.06.27).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach i oświadczeniach: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. b. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. c. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. f. Oświadczenia, o których mowa w pkt a i b składane są przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. g. Oświadczenia, o których mowa w punkcie a i b składane przez każdy inny podmiot w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Rybniku
Dodano: 2023-12-14 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa wraz z montażem elementów oznakowania budynków Uczelni (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) w ramach projektu: „UEKat dostępny”
Dodano: 2023-05-16 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w pełnym asortymencie rodzajowym z terminem dostawy na rok 2023 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych przekazanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2022-12-12 - Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych
Dodano: 2021-05-12 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w latach 2021-2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2021-01-11 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w latach 2021-2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2020-11-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-26