Przetargi.pl
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego
    05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 1327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1038). Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w załączniku Nr 8 do w/w rozporządzenia oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w w/w rozporządzeniu. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r. poz. 585). 2. Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2019r. Planowany termin zawarcia umowy: listopad / grudzień 2017r. 3. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości : 1) tablice samochodowe - jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki do przedmiotowych tablic – 22 000 kpl. 2) tablice motocyklowe/ciągnikowe oraz wtórniki do przedmiotowych tablic – 1 400 szt. 3) tablice motorowerowe oraz wtórniki do przedmiotowych tablic - 700 szt. 4) tablice do naczep/przyczep - jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne oraz wtórniki do przedmiotowych tablic – 2 400 szt. Wskazane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i służą wyłącznie do celów porównania ofert oraz ustalenia umownego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin oraz miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 3) Zamawiający przewiduje składanie zamówień drogą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy: 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. Termin dostawy został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w ust. 4 pkt 2 części XIII SIWZ. 5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji: 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w ust. 4 pkt 3 części XIII SIWZ. 6) Wykonawca zobowiązuje się odebrać stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 359 z późn.zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach , numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu przetargowym ZP.272.16.2017”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 23.11.2017r., godz. 11:30. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki), w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.11.2017r., godz. 11:30. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – kopia dokumentu wadialnego została załączona do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p., zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał zezwolenie (lub inne równoważne uprawnienie), od którego uzależnione jest prawo wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem (wykonywanie przedmiotu dostaw objętych zamówieniem jest działalnością regulowaną na mocy art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, tj. Dz.U. z 2017r., poz. 1260), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego zostanie spełniony wyłącznie w sytuacji, gdy wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wykażą posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, lub – gdy wykaże go co najmniej jeden z członków konsorcjum - pod warunkiem, że członek konsorcjum wykazujący spełnianie warunku w w/w zakresie, będzie faktycznie wykonywał tę część zamówienia, która wymaga posiadania wykazywanych przez niego uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku, Wykonawca nie może polegać na zasobach podmiotów trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (którego wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 1a do SIWZ). 2) stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym), 3) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 7 pkt 1 części V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach