Przetargi.pl
Dostawa stołów i krzeseł stołówkowych do SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5511228 w. 342 , fax. 058 5517006
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie
    ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 63/65
    81-731 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5511228 w. 342, fax. 058 5517006
    REGON: 19134832100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stołów i krzeseł stołówkowych do SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 42 sztuk stołów i 310 sztuk krzeseł stołówkowych do SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie. Opis przedmiotu zamówienia: Stoły stołówkowe: - wykonane z płyt laminowanych z obrzeżem PCV na stelażach lakierowanych z rury okrągłej (kolor aluminium) - wysokość stołu: 735 mm - 740 mm - blaty przytwierdzone do ramy stalowej zwiększającej sztywność i wytrzymałość stołu; - wymiary blatu: 1400 mm x 700 mm - kolor: czereśnia - ilość: 42 szt. Krzesła stołówkowe: - krzesła drewniane twarde z oparciem (oparcie z 3 poziomymi szczebelkami), wzmocnione tęczyną przednią oraz półobręczą - siedzisko z tyłu zaokrąglone - wymiary: wysokość: 840 mm - 845 mm; szerokość: 440 mm - 450 mm; głębokość: 520 mm - 530 mm; wysokość siedziska: 450 mm; waga: 6,5 kg - 6,7 kg - kolor: czereśnia - ilość: 310 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych dostaw zbliżonych asortymentem i wartością do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy potwierdzone załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie; 3. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sanatorium-helios.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach