Instytut Odlewnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Odlewnictwa
ul. Zakopiańska 73 73
30-418 Kraków, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iod.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stanowisk komputerowych dla Instytutu Odlewnictwa w Krakowie ZP/37/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk komputerowych dla Instytutu Odlewnictwa w Krakowie wg załacznika A1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; - zaakceptują projekt umowy; - udzielą gwarancji jakości (producenta) (min. 30 miesięcy) na urządzenia oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych i wszelkich części zamiennych do nakładu min. 360 000 stron kolorowych A4 i min. 1 800 000 stron czarno-białych A4. - dołączą wszystkie dokumenty wymienione w części VII i X SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie dołączonych dokumentów w następujący sposób: - warunek spełniony = kontynuacja oceny ofert - warunek nie spełniony = wykluczenie wykonawcy. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty: - oświadczenie na załączniku nr 1 do Formularza oferty; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg załącznika nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iod.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-26 - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania znak sprawy: ZP. 2711.42.2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-343/16
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-304/16
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-281/16
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-219/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego drukująco skanującego, dysków zewnętrznych, skanera, płyty głównej komputera PC z pamięcią, procesorem i modułem chłodzenia procesora dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-25