Przetargi.pl
Wykonanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sołectw : Kunice, Podolany , Zręczyce w granicach administracyjnych

Urząd Gminy w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów, Rynek 40
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66 , fax. 0-12 251 40 05
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Gdowie
    Rynek 40 40
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, fax. 0-12 251 40 05
    REGON: 00053501400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sołectw : Kunice, Podolany , Zręczyce w granicach administracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sołectw : Kunice, Podolany , Zręczyce w granicach administracyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożony oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - wykonał w ciągu ostatnich 3 lat min. trzy zadania (zamówienia) odpowiadającego rodzajem, i wartością przedmiotowi zamówienia - zatrudnia minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia urbanistyczne, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca załączy: - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Warunek jest spełniony , jeżeli Wykonawca załączy - oświadczenie o spełnieniu warunku e) Spełniają wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę na formularzu stanowiącym zał. Nr 2, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenia Wykonawcy (wzór) -zał. Nr 3 ,podpisane przez upoważnioną osobę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o terminie związania złożonej oferty zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r - zał. Nr.4. 4. Oświadczenie wykonawcy , jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom- wzór zał. Nr 5 5. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącego zał. nr 6 na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy z zaparafowanymi wszystkiemi stronami. 6. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy jeżeli są to osoby inne niż wynika z dokumentów rejestrowych 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia ( VI 2006 do VI 2009 ) , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( wzór zał. Nr 7 ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje ) Aby warunek był spełniony Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę, który składa ofertę min 3 usług odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tzn. wykonanie MPZP , który wszedł w życie i obejmuje obszar odpowiadający przedmiotowi niniejszego zamówienia ( nie mniej niż 1.200 ha każdy ) ; referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ma być wystawiony na firmę Wykonawcy składającego ofertę. ). 8. Skład Zespołu Projektowego , który będzie wykonywał niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Główny projektant ma załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień urbanistycznych oraz aktualny wpis do Izby Urbanistów - wzór zał. Nr 8. Zamawiający wymaga, aby główny projektant wykonał ( lub kierował pracami zespołu ) min 3 MPZP odpowiadające zakresem ( jak w pkt 7 ) do przedmiotu niniejszego zamówienia z podaniem dat wykonania oraz wejścia w życie MPZP . Potwierdzenie wykonania usług o których mowa wyżej to np. referencje. 9. Harmonogram finansowo- rzeczowy realizacji prac ( podział prac na etapy wynikające z procedury planistycznej z przyporządkowaniem do każdego etapu wartości finansowej )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w BIP na stronie : www.gdow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach