Przetargi.pl
DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRICHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRICHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ssaków elektrycznych z przeznaczeniem dla Oddziału Noworodków i Wcześniaków, narzędzi histeroskopowych z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 81, łóżek dla rodziców pacjentów Oddziału Chorób Zakaźnych Dziecięcych, zlokalizowanego w Lublinie przy ul. Biernackiego 9, aparatu do kriochirurgii, przetwornika do noża harmonicznego na Blok Operacyjny oraz implantów dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego, z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowanych przy ul. Kruczkowskiego 21, w sześciu odrębnych zadaniach: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych - szt.3, Zadanie nr 2 - Dostawa aparatu do kriochirurgii - szt.1, Zadanie nr 3 - Dostawa przetwornika do noża harmonicznego - szt.1, Zadanie nr 4 - Dostawa półsztywnych nożyczek i kleszczy histeroskopowych - szt. 12, Zadanie nr 5 - Dostawa łóżek z przeznaczeniem dla rodziców pacjentów - szt.3, Zadanie nr 6 - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do zadań zawiera Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do zadania nr 1-6: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego oraz implantów będących przedmiotem zamówienia na oddziały wskazane przez Zamawiającego wraz z instruktażem personelu SPSzW, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2015, nierekondycjonowany, niepowystawowe - dot. zad. 1-5. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę - dot. zadań 1-5. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, - dla zadań 1-5, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 2.5. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). 2.6. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy - dot. zad. nr 1-5. 2.7. Przedmiot zamówienia, określony w zadaniu nr 6, musi być pakowany w sterylne opakowania, z naklejkami LOT oraz terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. 2.8. Wykonawca dostarczy w terminie maksymalnie do 5 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, wskazane dla zadania nr 6, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych. 2.9. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych - implantów, umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego- dot. zad. nr 6. 2.10. Rozliczanie za wykorzystane implanty i komponenty do ich mocowania nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego - dot. zad. nr 6. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych będących przedmiotem umowy w obrębie zadania 6, pod warunkiem, że wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331622003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach