Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2015-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku i elektrod. Zakres zamówienia obejmuje 11 nw. zadań: Zadanie 1 - Dostawa trokarów i sprzętu wielorazowego użytku do laparoskopii. Zadanie 2 - Dostawa wkładów bipolarnych i uchwytu do laparoskopii. Zadanie 3 - Dostawa narzędzi wielorazowego użytku do laparoskopii. Zadanie 4 - Dostawa półsztywnych nożyczek i kleszczy histeroskopowych. Zadanie 5 - Dostawa mankietów wielorazowego użytku do szybkiego przetaczania płynów. Zadanie 6 - Dostawa bipolarnych kleszczyków laparoskopowych. Zadanie 7 - Dostawa igieł punkcyjnych. Zadanie 8 - Dostawa elektrod do defibrylacji kompatybilnych z defibrylatorem Samarytanin PAD SAM 350P. Zadanie 9 - Dostawa akcesoriów do aparatu Lungtest 1000. Zadanie 10 - Dostawa rękawic nitrylowych i winylowych bezpudrowych. Zadanie 11 - Dostawa zestawów serwet uniwersalnych z fartuchami oraz zestawu do wkłucia lędźwiowego. Zadanie 12 - Dostawa strzykawek kompatybilnych ze strzykawką automatyczną Nemoto. Zadanie 13 - Dostawa płynów do aparatu nerkozastępczego Prismaflex firmy Gambro. Zadanie 14 - Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1-14 do SIWZ. 3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4. Minimalny, wymagany okres gwarancji dla Zadania nr 8 i 14 nie krótszy niż 24 m-ce od dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają Załączniki nr 1-14 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 8. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331622003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA APARATURY DROBNEJ ORAZ TESTÓW PUNKTOWYCH DO DIAGNOSTYKI ALERGENÓW - 4 ZADANIA
Dodano: 2016-01-05 - DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRICHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku i elektrod
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku
Dodano: 2013-05-16