Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku i elektrod

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku i elektrod
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku i elektrod. Zakres zamówienia obejmuje 11 nw. zadań: Zadanie 1 Dostawa trokarów i sprzętu wielorazowego użytku do laparoskopii. Zadanie 2 Dostawa narzędzi wielorazowego użytku do laparoskopii. Zadanie 3 Dostawa mankietów wielorazowego użytku do szybkiego przetaczania płynów. Zadanie 4 Dostawa elektrod i akcesoriów do diatermii EMED. Zadanie 5 Dostawa bipolarnych kleszczyków laparoskopowych. Zadanie 6 Dostawa igieł punkcyjnych COOK. Zadanie 7 Dostawa Salpingografu (Aparat Schulzea). Zadanie 8 Dostawa elektrod do defibrylacji kompatybilne z defibrylatorem Samaritan PAD SAM 350P. Zadanie 9 Dostawa akcesoriów do aparatu Lungtest 1000. Zadanie 10 Dostawa końcówek kompatybilnych do noża harmonicznego GEN11, rok prod. 2013, producent Ethicon Endo Surgery. Zadanie 11 Dostawa ostrzy do piły oscylacyjnej kompatybilnych z wiertarką ortopedyczną Trauma Recon System, prod. Synthes, rok prod. 2013. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr od 1 do 11 do SIWZ. 3.Minimalny, wymagany okres gwarancji dla Zadania nr 7 nie krótszy niż 24 mce od dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.Minimalny, wymagany okres przydatności do użycia dla Zadania nr 8 nie krótszy niż 24 mce od dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 4.Szczegółowe wymagania w stosunku do ww asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr od 1 do 11 do SIWZ. 5.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 6.Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 7.Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ.Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331622003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw cząstkowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach