Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2016-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA APARATURY DROBNEJ ORAZ TESTÓW PUNKTOWYCH DO DIAGNOSTYKI ALERGENÓW - 4 ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pulsoksymetrów z przeznaczeniem dla Oddziału Noworodków i Wcześniaków, narzędzi i przetwornika do noża harmonicznego z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Kruczkowskiego 21 oraz testów punktowych do diagnostyki alergenów i proszku hemostatycznego, w czterech odrębnych zadaniach: Zadanie nr 1 - Dostawa pulsoksymetrów dla noworodków - szt.3, Zadanie nr 2 - Dostawa kleszczy do zakładania szwów i naczyniowych - szt. 31, Zadanie nr 3 - Dostawa przetwornika do noża harmonicznego - szt.1, Zadanie nr 4 - Dostawa testów punktowych do diagnostyki alergenów - pozycje asortymentowe: 51. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do zadań zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do zadania nr 1-4: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego na oddziały wskazane przez Zamawiającego wraz z instruktażem personelu SPSzW a także testów punktowych do diagnostyki alergenów do apteki szpitalnej będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2015, nierekondycjonowany, niepowystawowe - dot. zad. 1-3. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę - dot. zadań 1-3. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - dla zadań 1-3, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 2.5. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) - dot. zad. 1-3. 2.6. Wykonawca/Producent musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem - dot. zad. nr 1-3. 2.7. W przypadku, gdy produkt leczniczy będący przedmiotem zamówienia - dla zadania nr 4, w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu leczniczego po ostatniej obowiązującej cenie . 3. Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych będących przedmiotem umowy w obrębie zadania 4, pod warunkiem, że wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331622003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRICHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i aparatury medycznej
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku i elektrod
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku
Dodano: 2013-05-16