Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I HIGIENY OSOBISTEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I HIGIENY OSOBISTEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 18000000-9 - odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki b) 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki c) 18130000-9 - specjalna odzież robocza; d) 18114000-1 - kombinezony e) 18141000-9 - rękawice robocze f) 18142000-6 - okulary ochronne g) 18143000-3 - akcesoria ochronne h) 18443500-1 - osłony oczu i) 18444000-3 - ochronne nakrycia głowy j) 18830000-6 - obuwie ochronne k) 35113400-3 - odzież ochronna i zabezpieczająca l) 39514100-9 - ręczniki. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w Siedliskach w roku 2017, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w okresie 12 miesięcy, każdorazowo według potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres ilościowy i asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par; - buty robocze ocieplane – 2 pary; - trzewiki robocze ocieplane – 2 pary; - trzewiki robocze – 2 pary; - półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 43 pary; - trzewiki robocze – 20 par; - buty gumowe robocze z podnoskiem – 22 pary; - buty gumowe – 2 pary; - buty gumowe robocze – 3 pary; - buty gumowe PCV – 2 pary; - buty gumowe ocieplane – 8 par; - półbuty robocze damskie – 2 pary; - czapka bawełniana typu baseball – 93 szt.; - czapka ochronna antyskalpowa – 48 szt.; - czapka zimowa – 77 szt.; - fartuch ochronny typu kasak – 2 szt.; - fartuch ochronny – 3 szt.; - fartuch przedni wodoodporny – 50 szt.; - fartuch spawalniczy – 1 szt.; - gogle ochronne – 53 szt.; - kamizelka odblaskowa – 67 szt.; - kombinezon ochronny – 2 szt.; - kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 szt.; - narękawki wodoochronne – 60 par; - nauszniki – 3 szt.; - odzież ochronna kwaso i ługoodporna – 2 kpl.; - osłona twarzy kwaso i ługoodporna – 2 szt.; - płaszcz przeciwdeszczowy – 62 szt.; - półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 2500 szt.; - półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 1000 szt.; - ręcznik materiałowy – 138 szt.; - rękaw ochronny – 15 szt.; - spodniobuty wodoodporne – 1 para; - tarcza spawalnicza – 3 szt.; - rękawice ocieplane drelichowe - 35 par; - rękawice ochronne antyprzecięciowe – 5000 par; - rękawice ochronne nitrylowe – 600 par; - rękawice robocze drelichowe – 600 par; - rękawice robocze wampirki – 150 par; - rękawice ochronne – 50 par; - rękawice ochronne powlekane nitrylem – 20 par; - rękawice robocze ocieplane – 100 par; - rękawice spawalnicze – 1 para; - rękawice ochronne chemiczne – 10 par. 4. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie w zakresie + lub -20 procent ilości podstawowej każdego z asortymentu (Zamawiający przewiduje prawo opcji – prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Rzeczywista ilość poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot umowy wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji dotyczy wszystkich dwóch części zamówienia. 5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych, prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. 6. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce – do magazynu mieszczącego się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach koło Ełku, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. W ramach dostawy Zamawiający rozumie również czynności polegające na wyładowaniu dostarczonego asortymentu przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. 7. Każda dostarczona partia asortymentu musi być zgodna z doraźnym zamówieniem i złożoną przez Wykonawcę ofertą. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, pierwszego gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty i deklaracje dopuszczające do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173). 9. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w Polskich i Europejskich Normach, musi być oznakowany znakiem CE i posiadać deklarację zgodności – zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz wydanymi na podstawie tej ustawy rozporządzeniami. 10. Mając na uwadze nie ograniczenie uczciwej i wolnej konkurencji Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne oraz wyroby o równoważnych lub lepszych parametrach opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zobowiązany jest wskazać w Formularzu Rzeczowo-Cenowym producenta i model asortymentu oferowanego przez Wykonawcę. 12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę artykułów objętych minimum 12 miesięczną gwarancją, której bieg rozpoczynać się będzie każdorazowo od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego na daną partię asortymentu (gwarancja nie dotyczy: rękawic, półmasek filtrujących, ręczników, narękawków, fartuchów, czapek, kamizelek odblaskowych, płaszczy przeciwdeszczowych, osłon twarzy, nauszników, spodniobutów, rękawów ochronnych, kombinezonu ochronnego, gogli, tarcz spawalniczych). 13. Na dostarczone wyroby Wykonawca udzieli gwarancji wskazanej w ofercie w Formularzu Rzeczowo-Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ. 14. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6) Ustawy PZP. 15. Zamówienie obejmuje następujące dwie części: a) zakres i przedmiot 1 części zamówienia: i. nazwa: Zakup środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego, ii. zakres pierwszej części obejmuje: I. buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par; II. buty robocze ocieplane – 2 pary; III. trzewiki robocze ocieplane – 2 pary; IV. trzewiki robocze – 2 pary; V. półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 43 pary; VI. trzewiki robocze – 20 par; VII. buty gumowe robocze z podnoskiem – 22 pary; VIII. buty gumowe – 2 pary; IX. buty gumowe robocze – 3 pary; X. buty gumowe PCV – 2 pary; XI. buty gumowe ocieplane – 8 par; XII. półbuty robocze damskie – 2 pary; XIII. czapka bawełniana typu baseball – 93 szt.; XIV. czapka ochronna antyskalpowa – 48 szt.; XV. czapka zimowa – 77 szt.; XVI. fartuch ochronny typu kasak – 2 szt.; XVII. fartuch ochronny – 3 szt.; XVIII. fartuch przedni wodoodporny – 50 szt.; XIX. fartuch spawalniczy – 1 szt.; XX. gogle ochronne – 53 szt.; XXI. kamizelka odblaskowa – 67 szt.; XXII. kombinezon ochronny – 2 szt.; XXIII. kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 szt.; XXIV. narękawki wodoochronne – 60 par; XXV. nauszniki – 3 szt.; XXVI. odzież ochronna kwaso i ługoodporna – 2 kpl.; XXVII. osłona twarzy kwaso i ługoodporna – 2 szt.; XXVIII. płaszcz przeciwdeszczowy – 62 szt.; XXIX. półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 2500 szt.; XXX. półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 1000 szt.; XXXI. ręcznik materiałowy – 138 szt.; XXXII. rękaw ochronny – 15 szt.; XXXIII. spodniobuty wodoodporne – 1 para; XXXIV. tarcza spawalnicza – 3 szt.; b) zakres i przedmiot 2 części zamówienia: i. nazwa: Zakup rękawic roboczych i ochronnych, ii. zakres drugiej części obejmuje: I. rękawice ocieplane drelichowe - 35 par; II. rękawice ochronne antyprzecięciowe – 5000 par; III. rękawice ochronne nitrylowe – 600 par; IV. rękawice robocze drelichowe – 600 par; V. rękawice robocze „wampirki” – 150 par; VI. rękawice ochronne – 50 par; VII. rękawice ochronne powlekane nitrylem – 20 par; VIII. rękawice robocze ocieplane – 100 par; IX. rękawice spawalnicze – 1 para; X. rękawice ochronne chemiczne – 10 par.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach